شناسهٔ خبر: 67313500 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

رسولی در ستاد جوانان قالیباف:

قالیباف در جریان مناظرات کاملاً با برنامه وارد شد

مهر

مدیرکل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قالیباف در جریان مناظرات کاملاً با برنامه وارد شده‌اند و کمترین تخریب را نسبت به دیگران روا داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، نشست هم اندیشی پیرامون انتخابات با کارشناسان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موضوع “چرا قالیباف؟ ” با حضور امیر ابراهیم رسولی مدیرکل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ستاد جوانان محمدباقر قالیباف برگزار شد.

رسولی در این نشست به ظرفیت جوانان برای اداره کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: پتانسیل قابل توجهی در ستاد جوانان وجود دارد که اقشار مختلفی از جوانان را نمایندگی می‌کند.

وی افزود: با توجه به شهادت آیت الله رییسی شهید جمهور هم اکنون در شرایط بی نظیری در تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم.

مدیرکل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان فردی که در مجلس از نزدیک با تعداد زیادی از نمایندگان کار کرده‌ام بدون تعصب می‌گویم که آقای قالیباف با توجه به سوابق ارزنده و توان مدیریتی بهترین گزینه برای رییس جمهور شدن از میان کاندیداهای موجود است.

رسولی بر این باور است: ریاست جمهوری در شرایط خطیر کنونی فرصت آزمون و خطا کردن نیست و باید کسی بر این مسند بشیند که توان مدیریت کلان را داشته باشد و به عنوان کسی که از نزدیک با آقای قالیباف در مجلس کار کرده‌ام معتقد هستم این شخص دکتر قالیباف است.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوران حضور دکتر قالیباف در مجلس از نزدیک شاهد بوده‌ام که وی در جزئی‌ترین رویدادها نیز با برنامه کامل وارد عرصه می‌شوند، با توجه به روحیات کاری وی، معتقدم قالیباف بیشترین اشراف را در موضوعات تخصصی دارد.

رسولی به ارزیابی خود از اعلام برنامه‌ها از سوی قالیباف در مناظرات انتخاباتی اشاره و خاطرنشان کرد: دکتر قالیباف در جریان مناظرات کاملاً با برنامه وارد شده‌اند و کمترین تخریب را نسبت به دیگران روا داشته‌اند و با اینکه کسانی بزرگترین دروغ‌ها و شبهات جعلی را در مورد وی مطرح کرده‌اند، دکتر وارد این فضاها و اقدامات عوام فریبانه نشدند.

وی می‌گوید: قالیباف و تیم مشاوران وی قائل به دادن وعده‌های عوام فریبانه نیستند کما اینکه وی در مناظرات برای گرفتن رای بیشتر هیچ وعده دروغی نداده‌اند و معتقد هستند اگر وعده‌ای داده می‌شود باید مبتنی بر توانایی‌ها و سرمایه‌های کشور باشد.

رسولی با اشاره به سوابق گذشته آقای قالیباف بویژه در شهرداری تهران که خدمات عمومی و عمرانی آن از نزدیک برای مردم ملموس بوده است، گفت: توان مدیریت مجموعه افرادی که می‌توانند خدمت‌رسانی موفق ارائه دهند در شهرداری تهران و به ثمر نشستن پروژه‌های عمرانی نظیر تونل صدر و… مشهود است.

مدیرکل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی معتقد است: امروز در صحنه انتخابات با یکسری توهمات سیاسی از سوی برخی کاندیداها روبرو هستیم و بر این باوریم که بهترین گزینه آقای قالیباف است.

وی افزود: از حضور موثر و پر شور جوانان در ستاد انتخاباتی مرکزی جوانان آقای قالیباف دعوت می‌کنم در یک هفته منتهی به انتخابات حضور پر شوری را در تبیین نقش دکتر قالیباف در پیشبرد اهداف عالیه نظام بویژه در فضای مجازی داشته باشند.

نظر شما