شناسهٔ خبر: 67312876 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

رسولی: قالیباف در مناظره‌ها با برنامه ظاهر شد

دستیار ویژه رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: او در جریان مناظره‌ها کاملا با برنامه ظاهر شد و کمترین تخریب را نسبت به دیگران انجام داد.

صاحب‌خبر -

نشست هم‌اندیشی پیرامون انتخابات با کارشناسان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موضوع «چرا قالیباف؟» با حضور امیر ابراهیم رسولی دستیار ویژه رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در ستاد جوانان این نامزد انتخاباتی برگزار شد.

رسولی در این نشست به ظرفیت جوانان برای اداره کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: ظرفیت قابل توجهی در ستاد جوانان وجود دارد که اقشار مختلفی از جوانان را نمایندگی می‌کند، با توجه به شهادت آیت الله رئیسی «شهید جمهور» هم اکنون در شرایط بی‌نظیری در تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم.

دستیار ویژه رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف خاطرنشان کرد: عنوان فردی که در مجلس از نزدیک با تعداد زیادی از نمایندگان کار کرده‌ام بدون تعصب می‌گویم که آقای قالیباف با توجه به سوابق ارزنده و توان مدیریتی بهترین گزینه برای رئیس جمهور شدن از میان نامزدهای موجود است.

رسولی با بیان اینکه ریاست جمهوری در شرایط خطیر کنونی فرصت آزمون و خطا کردن نیست و باید کسی بر این مسند بشیند که توان مدیریت کلان را داشته باشد گفت: در طول دوران حضور قالیباف در مجلس از نزدیک شاهد بودم که وی در جزئی‌ترین رویدادها نیز با برنامه کامل وارد عرصه می‌شود، با توجه به روحیات کاری وی، معتقدم قالیباف بیشترین اِشراف را در موضوعات تخصصی دارد.

رسولی با ارزیابی برنامه‌های قالیباف در مناظره های انتخاباتی، خاطرنشان کرد: قالیباف در جریان مناظرات کاملا با برنامه وارد شده و کمترین تخریب را نسبت به دیگران انجام داده است، برخی بزرگترین دروغ‌ها و شبه‌ها جعلی را در مورد وی مطرح کرده‌اند، اما او وارد این فضاها و اقدامات عوام‌فریبانه نشده است.

وی افزود: قالیباف و تیم مشاوران وی قائل به دادن وعده‌های عوام‌فریبانه نیستند کما اینکه وی در مناظره‌ها برای گرفتن رای بیشتر هیچ وعده دروغی نداده و معتقد هستند اگر وعده ای داده می‌شود باید مبتنی بر توانایی‌ها و سرمایه‌های کشور باشد.

رسولی با اشاره به سوابق گذشته قالیباف به ویژه در شهرداری تهران که خدمات عمومی و عمرانی آن از نزدیک برای مردم ملموس بوده است، گفت: توان مدیریت مجموعه افرادی که در شهرداری تهران خدمت‌رسانی موفق ارائه کردند ماننند اجرای پروژه های عمرانی تونل صدر فقط در دوه مدیریت قالیباف مشهود است.

دستیار ویژه رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف معتقد است: امروز در صحنه انتخابات با یک سری توهمات سیاسی از سوی برخی نامزدها روبه‌رو هستیم و بر این باوریم که بهترین گزینه محمدباقر قالیباف است.

ایرنا

نظر شما