شناسهٔ خبر: 67313082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد :

تاکید بر ضرورت شرکت آگاهانه در انتخابات

دانشگاهیان، اعضای هیات علمی، کادر بهداشت و درمان و دانشجویان خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای، عموم مردم را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با موضوع ضرورت شرکت آگاهانه در انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این بیانیه آمده است: ما باور داریم که انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، تبلوری تام از مشارکت جمعی برای اعتلای جامعه است و بر همه قشر‌های  اجتماعی و به ویژه نخبگان فرض است تا برای برگزاری انتخاباتی رشد دهنده که مسیر پویش حق را در جامعه اسلامی هموارتر می‌سازد، اهتمام ویژه کنند.

بر این اساس، ما دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری، آحاد مردم میهن عزیز، بخصوص جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته را به مشارکت در تعیین سرنوشت کشور دعوت می‌کنیم.

در این بیانیه تصریح شده است:  ما دانشگاهیان بر این باوریم همه ما، در شرایط کنونی وارث نظامی هستیم که محصول فداکاری و ایثار میلیون‌ها ایرانی و خون مقدس صد‌ها هزار انسان فداکاری است که با جانفشانی خویش، تصمیم‌گیری درباره سرنوشت خود و تعیین مدیریت عالی اجرایی کشور را برای مردم ایران امکان‌پذیر کرده‌اند. این مسئولیت سنگین، بر عهده همه ماست، تا این امانت رشد یافته با خون فرزندان و جوانان این مرز و بوم را پاس بداریم  و در تداوم آن کوشا باشیم.

دانشگاهیان خراسان رضوی در بیانیه خود تاکید کرده اند: حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه کاندیدا‌ها که هر یک نماینده تفکر و باور‌های بخشی از جامعه  هستند با حضور مردم و بویژه دانشگاهیان در پای صندوق‌های رأی در انتخابات هشتم تیر، تأثیر بسزایی در اقتدار میهن اسلامی و پیشرفت کشور خواهد داشت از این رو  همراه شما مردم بزرگوار در انتخابات هشتم تیر به تبعیت از فرامین رهبری شرکت می‌کنیم و بار دیگر توطئه دشمنان اسلام را با این حضور خویش خنثی خواهیم کرد

نظر شما