شناسهٔ خبر: 67395572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر:

رئیس جمهور آینده از دوقطبی‌ شدن جامعه جلوگیری کند

مهناز روزبهانی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با تاکید بر اهمیت شرکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، افزود: رئیس‌جمهور آینده باید در کشور ضمن ایجاد وحدت، جامعه را از دو قطبی‌گری نجات دهد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح در این برهه حساس، اظهار کرد: قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر طی سال گذشته، قرارگاه عمار در این راستا شکل گرفت.

وی گفت: فعالیت قرارگاه عمار در حوزه تخصصی انتخابات با توجه به کشیده شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم و همچنین در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همچنان در ملایر پابرجاست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما در سازمان تبلیغات اسلامی اهداف این قرارگاه را به همت هیئات مذهبی و مبلغین، با برگزاری جلسات راهبردی با مرتبطین و اعضای کمیته‌ها دنبال کردیم.

رستمی بیان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در رابطه با امر مهم انتخابات در مساجد به همراه سخنرانی افراد برجسته و انجام جهاد تبیین در این راستا، از جمله مصوبات ما به شمار می‌رود که محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت اعیاد و مراسم گوناگون چون عید غدیر برای پرداختن به موضوع انتخابات و معرفی مؤلفه‌های انتخاب اصلح و تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی استفاده کردیم، افزود: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که پر از سلایق مختلف است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه جوامع بشری موفق هستند که بتوانند سلایق مختلف را مدیریت کرده و به یک اجماع و وحدت نظر دست یابند، تصریح کرد: در این راستا باید مدیران اجرایی کشور «مهارت حل مسئله» را بیاموزند.

رستمی با اشاره به اینکه دشمنان امروز به دنبال بزرگنمایی اختلاف سلیقه‌ها در سطح کشور هستند، افزود: نباید اجازه بدهیم وحدت جامعه و جایگاه انقلاب اسلامی خدشه‌دار شود؛ بنابراین حضور مقتدرانه در پای صندوق رأی و از سوی دیگر انتخاب فرد شایسته به عنوان رئیس جمهور آینده کشور بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

نظر شما