شناسهٔ خبر: 67313036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سارق دینام پمپ آب در بیله‌سوار دستگیر شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار از دستگیری سارق حرفه ای که اقدام به سرقت دینام‌های پمپ آب صنعتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان کرده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جواد آقامحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت دینام پمپ آب صنعتی در شهرستان بیله سوار، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی هدفمند رد پای سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی او را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار اظهار کرد: ماموران از مخفیگاه این سارق حرفه ای و سابقه دار چهار دستگاه دینام پمپ آب صنعتی مسروقه، کشف و به مالباختگان تحویل دادند.

سرهنگ آقامحمدی بیان کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده و به سرقت دینام های پمپ آب صنعتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با سارقان و ناامن کردن فضای جامعه برای ارتکاب جرم و جولان متخلفان، ادامه داد: توجه به هشدارهای انتظامی و کاربردی کردن آموزش‌های همگانی پیشگیری از سرقت، ضامن ناکامی سارقان است.

فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار به شهروندان توصیه کرد با هوشیاری لازم و رعایت نکات ایمنی و هشدار های پلیسی و با نصب نرده و حفاظ و استفاده از قفل‌های مقاوم و استاندارد مکان های مورد نظر خود را از نفوذ سارقان ایمن کنند.

بیله‌سوار مغان در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر شما