شناسهٔ خبر: 67312984 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده قرارگاه شمال‌ شرق نزاجا:

ارتش در حال انسداد مرزهای شرقی کشور است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه انسداد مرزهای شرقی کشور با قوت در حال انجام است گفت: چهار گروه مهندسی ارتش و چهار شرکت پیمانکار رتبه یک کشور در حال ساخت دیواری چهار متری در این مرزها هستند.

صاحب‌خبر -

امیر رضا آذریان، روز شنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از طرح ۲۸۸ واحدی مهر ولایت۲ ارتش در گفت و گو با خبرنگاران در تربت‌حیدریه افزود: علاوه بر انسداد فیزیکی مرزها، از سیستم‌های نرم‌افزاری نیز استفاده می‌شود تا مرز به لحاظ نرم افزاری و سخت‌افزاری تجهیز شود.

 

وی ادامه داد: انسداد حدود ۲۹۷ کیلومتر مرز در خراسان رضوی در حال انجام است و در مرز سیستان یکی دیگر از گروه‌ها در حال ادامه طرح است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در عین حال ارتش با اشراف خوب اطلاعاتی توانسته آن‌ سوی مرز را نیز در رصد خود داشته باشد و لذا مردم به هیچ وجه نگران امنیت خود در این نقطه نباشند.

 

ساخت سه هزار و ۳۵ واحد مسکونی برای پرسنل ارتش در شمال‌شرق کشور پیش بینی شده است

 

فرمانده قرارگاه شمال‌شرق نزاجا در ادامه به ساخت مسکن کارکنان ارتش اشاره و اظهار کرد: در منطقه شمال‌شرق کشور ساخت سه هزار و ۳۵ واحد مسکونی برای پرسنل ارتش پیش‌بینی شده که تاکنون هزار و ۴۲ واحد تحویل داده شده است و هزار و ۹۹۵ واحد دیگر تا پایان امسال تحویل پرسنل ارتش می‌شود.

 

امیر آذریان افزود: از مجموع این واحدها ۳۶۶ واحد مسکونی برای تربت‌حیدریه پیش بینی شده است که ۱۴۴ واحد تاکنون تحویل داده شده است و بقیه واحدها با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان بهار سال آینده تحویل پرسنل خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه ساخت منازل شخصی احداث پنج هزار و ۳۳۰ واحد پیش بینی شده که تاکنون در خراسان رضوی ۱۰۸ واحد در مشهد و در خراسان جنوبی نیز هزار و ۱۴۹ واحد در بیرجند تحویل پرسنل ارتش شده‌ است

نظر شما