شناسهٔ خبر: 67312835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انسداد ۲۹۷ کیلومتر از مرزهای شرقی کشور به همت ارتش

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: انسداد حدود ۲۹۷ کیلومتر مرز در خراسان رضوی در حال انجام است و در مرز سیستان یکی دیگر از گروه‌ها در حال ادامه طرح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تربت حیدریه، امیر رضا آذریان، در حاشیه آیین بهره‌برداری از طرح 288 واحدی مهر ولایت2 ارتش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انسداد مرزهای شرقی کشور با قوت در حال انجام است و چهار گروه مهندسی ارتش و چهار شرکت پیمانکار رتبه یک کشور در حال ساخت دیواری چهار متری در این مرزها هستند.

وی افزود: انسداد حدود 297 کیلومتر مرز در خراسان رضوی در حال انجام است و در مرز سیستان یکی دیگر از گروه‌ها در حال ادامه طرح است؛علاوه بر انسداد فیزیکی مرزها، از سیستم‌های نرم‌افزاری نیز استفاده می‌شود تا مرز به لحاظ نرم افزاری و سخت‌افزاری تجهیز شود.

امیرآذریان با بیان این مطلب که مردم نگران نباشند و امنیت کامل در کشور برقرار است گفت: ارتش با اشراف خوب اطلاعاتی توانسته آن‌ سوی مرز را در رصد اطلاعاتی خود داشته باشد.

فرمانده قرارگاه شمال‌شرق نزاجا با اشاره به پیش بینی ساخت 3هزار و 35 واحد مسکونی برای پرسنل ارتش در شمال‌ شرق کشور عنوان کرد: تاکنون هزار و 42 واحد تحویل داده شده و هزار و 995 واحد دیگر تا پایان امسال تحویل پرسنل ارتش می‌شود.

وی بیان کرد: 366 واحد مسکونی برای تربت‌حیدریه پیش بینی شده که 144 واحد تاکنون تحویل داده شده و بقیه واحدها با 82 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان بهار سال آینده تحویل پرسنل می‌شود؛ همچنین در زمینه ساخت منازل شخصی احداث پنج هزار و 330 واحد پیش بینی شده که تاکنون در خراسان رضوی 108 واحد در مشهد و در خراسان جنوبی نیز هزار و 149 واحد در بیرجند تحویل پرسنل ارتش شده‌ است.

گفتنی است؛ طرح مسکونی مهر ولایت 2، تیپ 177 متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی ارتش جمهوری اسلامی در تربت‌حیدریه همزمان با افتتاح 839 منزل مسکونی ارتش جمهوری اسلامی در کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/282/.

نظر شما