شناسهٔ خبر: 67312158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

تکواندو کرمانشاه به همدلی نیاز دارد

فاطمه احمدیان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر لزوم ایجاد همدلی و همراهی در جامعه تکواندو استان تاکید کرد و گفت: مجمع انتخابات هیات تکواندو کرمانشاه براساس مُر قانون برگزار شد و نحوه چینش اعضای آن طبق اساسنامه هیات‌های ورزشی بود.

صاحب‌خبر -

منوچهر حاتمی، امروز(دوم تیر) در مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو استان، از تکواندو به عنوان یکی از رشته‌های پرافتخار در کرمانشاه نام برد و اظهار کرد: تکواندو کرمانشاه خانواده بسیار بزرگی دارد که همه برای رشد این رشته پای کار هستند. 

وی افزود: علیرغم حواشی که در ماه‌های گذشته برای این رشته بوجود آمده، امروز مجمع انتخاباتی آن به عنوان یکی از سالم‌ترین مجامع انتخاباتی استانی برگزار شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان براساس مُر قانون برگزار شد و تمام اعضایی که در داخل مجمع رای دادند و نحوه چنیش آنها براساس اساسنامه هیات‌های ورزشی بود. 

وی با بیان اینکه از هیات جدید تکواندو استان انتظار می‌رود که برای تحول در این رشته اقدام کند، عنوان کرد: طی سالهای گذشته قهرمانان بسیار بزرگ و به نامی از کرمانشاه در این رشته در سطح ملی درخشیده‌اند و امروز نیز آرین سلیمی و کوثر اساسه از قهرمانان به نام این رشته از استان در سطح ملی هستند، با این حال ظرفیت این رشته در استان بیش از اینهاست و برای معرفی قهرمانان جدید باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد. 

حاتمی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء و توسعه بیشتر این رشته در استان، باید در حوزه آموزش اقدامات بیشتری صورت گیرد و دوره‌های دانش افزایی برای مربیان و  داوران برگزار شود. 

وی افزود: باتوجه به اینکه استعدادهای بسیار خوبی در این رشته در شهرستانها وجود دارد، بنابراین هیات استان باید برنامه ریزی لازم را برای شناسایی استعدادهای خارج از مرکز استان داشته باشد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در بحث توزیع امکانات و تجهیزات هم باید شهرستانها مورد توجه ویژه هیات تکواندو و سایر هیات‌های ورزشی استان قرار گیرند. 

وی در پایان بر لزوم ایجاد همدلی و همراهی در جامعه تکواندو کرمانشاه تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری تکواندوکاران، مربیان، داوران و بزرگان این رشته، تکواندو کرمانشاه دوباره در مسیر رشد و ترقی قرار گیرد. 

جامعه تکواندو کرمانشاه باید همدل شود 

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو هم در این مجمع لازمه پیشرفت تکواندو استان را همدلی بین اعضای آن دانست و گفت: از همه رقبا و اعضای هیات قبلی تکواندو استان می‌خواهیم که در کنار هیات جدید قرار بگیرند و رقابت های خود را به رفاقت تبدیل کنند و دست گیر این رشته باشند. 

وی با بیان اینکه اخلاق باید سرلوحه کار جامعه تکواندو استان باشد، افزود: احترام به پیشکسوتان باید مورد توجه همه جامعه تکواندو استان باشد. 

انتهای پیام 

نظر شما