شناسهٔ خبر: 67312126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار زنجان: اربعین شهید جمهور و شهدای خدمت باشکوه برگزار شود

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان بر ضرورت انعکاس دستاوردهای هزار روزه دولت شهید رئیسی تاکید کرد و گفت: به مناسبت اربعین شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت مراسم باشکوهی روز پنجشنبه هفتم تیرماه در مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز شنبه در جلسه هماهنگی آیین گرامیداشت اربعین شهید جمهور و شهدای راه خدمت با گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا، افزود: شهید رئیسی همواره منافع ملی کشور را به منافع شخصی ترجیح می داد.

وی با بیان اینکه طهارت سیاسی یکی از ویژگی های بازر شهید جمهور بود، گفت: انتظار ما از کاندیداهای ریاست جمهوری این است که در صحنه مناظرات، طهارت سیاسی داشته باشند و منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهند و کسب رای بیشتر را دلیلی برای تخریب یکدیگر و اقدامات دولت خدمتگزار قرار ندهند.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه تلاش های بسیاری در دولت سیزدهم انجام شد که اصحاب قدرت در تلاش برای نفی آن هستند، ادامه داد: شهید جمهور به فرموده مقام معظم رهبری خستگی ناپذیر بود.

افشارچی اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم بسیاری از مشکلات معیشتی مردم با پایین آمدن نرخ تورم، احیای واحدهای تولیدی راکد،حل مشکلات مسکن، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و کاهش نرخ بیکاری حل شد.

وی با انتقاد از اینکه مبنای کسب رای تعدادی از کاندیداهای این دوره از ریاست جمهوری نادیده گرفتن تلاش های دولتمردان قبلی است، گفت: نظام جمهوری اسلامی به رغم تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان همچنان مقتدر و استوار ایستاده است البته منکر وجود مشکلات در کشور نیستیم ولی باید روحیه امید در مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم کنیم.

افشارچی با تاکید بر اینکه منش سیاسی شهید جمهور در جمهوری اسلامی بی سابقه بود، گفت: لازم است تا آیین گرامیداشت اربعین آیت الله رئیسی و شهدای خدمت با شکوه هرچه تمام و با همکاری دستگاه های اجرایی استان برگزار شود.

نظر شما