شناسهٔ خبر: 67312074 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

خراسان رضوی تابستان را با بارش باران آغاز کرد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های رگباری باران از روز گذشته در استان آغاز شد که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، این بارش ها تا روز سه‌شنبه هفته کنونی در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور گفت: روز گذشته و همزمان با نخستین روز تابستان، باران در کلانشهر مشهد و چهار شهرستان دیگر باریدن گرفت که شهرستان "ریوش" با ۲ میلیمتر بیشترین بارش را داشته است.

وی ادامه داد: این بارش ها عصر امروز نیز در خراسان رضوی به خصوص مناطق شمالی و مرکزی ادامه خواهد داشت و فردا یکشنبه بارش ها با حجم بیشتری خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: وزش باد یکی دیگر از پدیده های غالب در استان است که تا پایان هفته کنونی مناطق جنوبی و شرقی خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت.

رضایی پور با بیان این که تا پایان هفته، هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار خواهد بود اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۳ و سرخس با ۴۰ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۲ تا ۳۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۳۲ درجه است و طبق پیش بینی ها امروز تا ۳۵ درجه افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها:

نظر شما