شناسهٔ خبر: 67311992 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری ۲۲ مظنون تروریستی در پاکستان

ایراندخت آذر شکیب

اداره مبارزه با تروریسم در پنجاب پاکستان با دستگیری ۲۲ تروریست مظنون مرتبط با داعش، تحریک طالبان پاکستان و دیگر گروه‌ها، به صورت موفقیت‌آمیزی یک توطئه تروریستی مهم را خنثی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به گفته سخنگوی اداره مقابله با تروریسم پاکستان در پنجاب، این دستگیری‌ها طی ۱۵۲ عملیات مبتنی بر اطلاعات در سراسر مناطق مختلف پنجاب در روزهای گذشته انجام شد.

به نوشته روزنامه تایمز آو ایندیا، این مظنونان تروریستی توسط مامورین در مناطق مختلف پنجاب از جمله لاهور، اتک، شیخوپورہ، مظفرباغ، ننکانه صاحب،‌ بهاولپور، ‌دی.جی خان، فیصل آباد، مولتان، بهاولنگر و راولپندیز دستگیر شده‌اند.

مقامات ظاهرا مواد منفجره به وزن یک کیلو و ۶۴۵ گرم، سه نارنجک دستی، یک بمب کنترل از راه دور، ۱۲ چاشنی، یک سیم فیوز ایمنی به ابعاد ۳۲ فوت، یک تپانچه و کتاب‌های ممنوعه از افراد دستگیر شده کشف و ضبط کرده‌اند.

سخنگوی اداره مقابله با تروریسم پنجاب، پاکستان اعلام کرد، تروریست‌های دستگیر شده مرتبط با «داعش»، «تحریک طالبان»، «لشکر جنگوی» و «ارتش آزادی‌بخش بلوچستان» قصد خرابکاری در پنجاب را داشتند و می‌خواستند تاسیسات و شخصیت‌های مهم را هدف قرار دهند.

پلیس ۱۹ پرونده برای متهمان تشکیل داده و این افراد برای بازجویی بیشتر به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما