شناسهٔ خبر: 67311795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف سه قبضه سلاح جنگی در حمیدیه

اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان حمیدیه اجرا شد که در این طرح سه قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ مالک حزبائی شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقای احساس امنیت اجتماعی، طرح امنیت محله محور با هماهنگی مرجع قضایی به مدت یک هفته در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ماموران یگان‌های انتظامی با اقدامات اطلاعاتی ۲۰ نفر شامل ۲ سارق ،۱۲ محکوم متواری ،۲ نفر عامل تیراندازی و چهار نفر از عاملان نزاع و درگیری را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه با اشاره به اینکه از متهمان مقادیری اموال مسروقه و سه قبضه سلاح جنگی و شکاری، همچنین مقادیری مهمات مربوطه، تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف و ارکان مخدوش توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به هشت فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ مالک حزبائی با توصیه به شهروندان درخصوص رعایت نکات پیشگیرانه گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما