شناسهٔ خبر: 67311291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان

مخلان نظم عمومی در پارک ملت زنجان دستگیر شدند

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: در پی اخبار متعدد فوریتی مبنی بر قدرت نمایی چند نفر اوباش نوظهور در پارک ملت زنجان هفت نفر در این خصوص دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ داود مرسلی روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: با وصول اخبار متعدد مزاحمت اراذل نوظهور در تفرجگاه‌های سطح شهرستان زنجان، ماموریت شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار همکاران قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با اشراف پیرامونی واحدهای انتظامی و یگان امداد، هویت چند نفر از اوباش نوظهور در این خصوص احراز شد و این افراد تحت تعقیب قرار گرفتند.

مرسلی ادامه داد: با انجام هماهنگی و اخذ دستور قضایی، تعداد هفت نفر به جهت قدرت نمایی با سلاح سرد و ایراد خسارت به اموال دولتی همچنین اخلال در نظم عمومی دستگیر و به همراه تعدادی قمه و قداره به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف کامل و با اقتدار در چهارچوب قوانین با هرگونه اعمال مجرمانه برخورد می کند و مخلان نظم و امنیت عمومی را از اقدام خود پشیمان می سازد.


کشف کالای قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از ۲ کامیون باری و چهار دستگاه سواری شوتی خبر داد.

سرهنگ حسین بدری افزود:ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای ارتباطی استان انواع کالای قاچاق را از پنج دستگاه خودروی سواری شوتی و ۲ دستگاه کامیون باری کشف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودروها در مجموع ۳۴۹ هزار و ۱۲۰ نخ سیگارت خارجی، ۱۲ کیلوگرم تنباکو خارجی، ۲۰۶ هزار عدد انواع سرنگ و دستکش پزشکی، هشت هزار و ۴۹۰ عدد انواع مواد شوینده خارجی، ۲۴۴ بطری نوشابه خارجی، ۲۰۴ کیلوگرم شکلات صبحانه خارجی، ۹ تن الوار(چوب) فاقد مجوز و ۱۷ عدد جارو برقی خارجی قاچاق کشف شد.

بدری با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را در مجموع ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بر آورد کرده اند، گفت: در این راستا هفت نفر دستگیر و به همراه پرونده تعزیراتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما