شناسهٔ خبر: 67311170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بخش آی سی یو بیمارستان انصار الغدیر بومهن با توجه به دستور شهید رئیسی افتتاح شد+ فیلم

پردیس-ایرنا- فرماندار پردیس گفت: با توجه به دستور شهید آیت الله رئیسی در سفر به این شهرستان ، بخش آی سی یو بیمارستان انصارالغدیر بومهن در شرق استان تهران برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان افتتاح و به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محسن قضاتلو روز شنبه در حاشیه افتتاح بخش ICU بیمارستان انصارالغدیر بومهن به خبرنگاران گفت: شهید راه خدمت آیت الله رئیسی در سفر استانی خود به شهرستان در سال ۱۴۰۱ بر راه اندازی و بهره برداری بیمارستان الغدیر بومهن تاکید داشتند و در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان این بخش راه اندازی شد.

وی ادامه داد: با دستور شهید جمهور، راه اندازی بیمارستان در شهرستان دراولویت امور قرار گرفت و باهمکاری دانشگاه شهید بهشتی و ظرفیت مناسب خیرین و پیگیری دکترانوشیروان صادقی مدیربیمارستان بخش ICU بیمارستان راه اندازی شد.

بخش آی سی یو بیمارستان انصار الغدیر بومهن با توجه به دستور شهید رئیسی افتتاح شد+ فیلم

فرماندار پردیس گفت: در طی ماههای گذشته بخش بانک خون و بخش مادر و کودک بیمارستان انصار الغدیر نیز به بهره برداری رسید و برای حضور ۲۴ ساعت پرشکان متخصص مورد نیاز شهروندان برنامه ریزی شده تا متخصصین به طورشبانه روزی پاسخگوی بیماران باشند.

قضاتلو ضمن تقدیر از همراهی و تسهیلگری شهرداران بومهن و پردیس و شورای شهر بومهن، توضیح داد: با هدف کمک رسانی به افراد بی بضاعت و کم بضاعت سه باب مغازه دربیمارستان راه اندازی شده تا عواید حاصله صرف هزینه اموردرمانی افراد بی بضاعت مراجعه کنند به بیمارستان بشود.

بخش آی سی یو بیمارستان انصار الغدیر بومهن با توجه به دستور شهید رئیسی افتتاح شد+ فیلم

وی افزود: پاسخ به موقع به بیماران در دستور کار قرار گیرد با توجه به اینکه بازخوردهایی از سهل انگاری و بی توجهی به ما ارجاع شده است ، انتظارداریم که خدمات رسانی شایسته ای از سوی پرسنل برای بیماران مراجعه کننده انجام می شود.

بیمه های سلامت و تامین اجتماعی طرف قرارداد بیمارستان هستند

رئیس بیمارستان انصار الغدیر بومهن به خبرنگاران گفت: با بیمه های تامین اجتماعی و سلامت قرار داد داریم و قرارداد با بیمه نیروهای مسلح نیز در دست اقدام است.

دکتر انوشیروان صادقی ادامه داد: درحال حاضر ۱۲ تخت ICU داریم و از امروز بیماران را دراین بخش پذیرش کردیم.

وی توضیح داد: تمامی بخش های بیمارستان راه اندازی شده و قصد داریم تخصص های بیشتر را در بیمارستان به کار بگیریم تا درمانگاه و بیمارستان به طور ۲۴ ساعته به بیماران خدمات رسانی داشته باشند.

رئیس بیمارستان انصار الغدیر بومهن خاطر نشان کرد: بیمارانی که در حیطه تشخیص و درمان این بیمراستان باشند نیازی نیست که به تهران اعزام بشوند اما برخی از بیماران بد حال که نیاز به اقدامات فوق تخصصی داشته باشند به مراکز درمانی فوق تخصصی در تهران اعزام می شوند.

صادقی ادامه داد: در هفته اخیر با ۳ متخصص قرارداد بستیم تا بیماران بیشتری ویزیت و درمان بشوند در حال حاضر روزانه ۱۵ بیمار ویزیت می شوند که این تعداد به بیش از ۲۰ نفر خواهد رسید.

وی بیان کرد: بیمارانی که شکایت دارند می تواند به دفتر رئیس بیمارستان که به طور دائمی به روی همه باز است مراجعه کنند و موارد شکایت خود را مطرح کرده تا در اسرع وقت به آن رسیدگی بشود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما