شناسهٔ خبر: 67314195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بخش آی.سی.یو بیمارستان الغدیر بومهن افتتاح شد

فرماندار پردیس از تحقق دستور شهید رئیسی در سفر به پردیس خبرداد و گفت: بخش آی.سی.یو بیمارستان انصار الغدیر بومهن، یکی از مطالبات مهم مردم در جهت خدمت رسانی به شهروندان افتتاح و به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، محسن قضاتلو عصر امروز در حاشیه افتتاح بخش آی.سی.یو بیمارستان انصار الغدیر بومهن با اشاره به تحقق دستور رئیس جمهور شهید در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: شهید راه خدمت آیت الله رئیسی در سفر استانی خود به شهرستان در سال 1401، در خصوص راه‌اندازی و تجهیز بیمارستان الغدیر بومهن در مدتی کوتاه، تأکید داشت و پیرو این تأکیدات امروز بخش آی‌.سی.یو جهت خدمت رسانی به مردم در کنار دیگر بخش‌های بیمارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: با دستور رئیس جمهور شهید، افتتاح بیمارستان الغدیر در زمان تعیین شده به بهره‌برداری رسید و با کمک دانشگاه شهید بهشتی، همیاری خیرین و پیگیری دکتر انوشیروان صادقی مدیر بیمارستان بخش آی.سی.یو بیمارستان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: بخش بانک خون و بخش مادر و کودک بیمارستان انصار الغدیر در ماه‌های گذشته به بهره برداری رسید و برای حضور 24 ساعته پزشکان متخصص مورد نیاز شهروندان برنامه ریزی شده تا متخصصان به طورشبانه روزی پاسخگوی بیماران باشند.

قضاتلو یادآور شد: در بخش مددیاری 3 باب مغازه با همت شهرداری بومهن و پردیس مورد بهره‌برداری قرار گرفت که درآمد حاصل از مغازه‌ها صرف هزینه‌های درمان افراد کم برخوردار می‌شود.

فرماندار پردیس در پایان خاطرنشان کرد: تمامی بخش‌های بیمارستان راه‌اندازی شده اما نیازمند به حضور پزشکان متخصص از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات مطلوب به شهروندان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما