شناسهٔ خبر: 67311149 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

با حمایت شهرداری منطقه ۱۱

همایش ملی منتظران فرج سال جاری به‌صورت ویژه‌تر برگزار می‌شود

رئیس شورای هیئات مذهبی غرب اصفهان گفت: سال جاری افراد شرکت‌کننده در همایش ملی منتظران فرج ویژه نوازندگان و گروه‌های موزیک هیئات مذهبی به‌صورت ویژه‌تر با ورود شهرداری حمایت می‌شوند تا بتوان همایش جامعی برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام ولی‌الله صالح‌پور صبح امروز _شنبه دوم تیر_ در نشست خبری که با حضور شهردار منطقه ۱۱ و با موضوع همایش ملی منتظران فرج ویژه نوازندگان و گروه‌های موزیک هیئات مذهبی برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۱۰ سال است که در حال برگزاری این همایش هستیم که ماهیت بومی در این محله قدیمی دارد.

وی افزود: این همایش توسط گروه‌های موزیک از استان‌های مختلف و شهرستان‌های استان اصفهان روز جمعه آخر ماه ذی‌الحجه وپیش از ماه محرم با حضور شهروندان اصفهانی برگزار می‌شود و حین برنامه از برگزیدگان گروه‌ها تجلیل و لوح یادبود و تندیس نیز به آن‌ها داده می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی غرب اصفهان ادامه داد: گروه‌های موزیک رهنان حدود ۳۰۰ نفر هستند که به صورت خودجوش سه ماه در سال درگیر آماده شدن برای این برنامه هستند که فعالیت این تعداد جوان در محیط مذهبی بدون چشمداشت بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام صالح‌پور بیان کرد: برای برگزاری این برنامه در نهمین سال، مشکلاتی از جمله تهیه وسایل و مکانی برای تمرین گروه‌های موزیک وجود دارد، اما سازمانی برای حمایت از این افراد وجود ندارد و برنامه به صورت مردمی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه ویژه رهنان است و امیدواریم اگر در استان و شهر دیگر همایشی این چنین قرار است برگزار شود، فضای بومی رهنان به عنوان مؤسس و پایه‌گذار شناخته شود، ادامه داد: سال جاری افراد شرکت‌کننده در این همایش به‌صورت ویژه‌تر با ورود شهرداری حمایت می‌شوند تا بتوان همایشی جامع برگزار کرد.

نظر شما