شناسهٔ خبر: 67311081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده بسیج کارون:

حضور پرشور مردم ولایتمدار در انتخابات ستون‌های انقلاب را مستحکم‌تر می‌سازد

اهواز - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کارون گفت: حضور پرشور و انقلابی مردم ولایتمدار و انقلابی بخصوص رای اولی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری، ستون‌های انقلاب را مستحکم‌تر می‌سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار احمد صخری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: واقعه مهم و تاریخی غدیر بهترین فرصت برای گرامیداشت این دهه مبارک، جهاد تبیین، تشریح ابعاد مختلف غدیرخم و اهمیت آن برای نسل جوان است.

حضور پرشور مردم ولایتمدار در انتخابات ستون‌های انقلاب را مستحکم‌تر می‌سازد

وی افزود: آشنایی هرچه بیشتر نسل های جدید با رویدادهای تاریخی و مقدس اسلام، جوانان و نوجوانان را از گزند هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و ایران اسلامی، در امان می دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون ادامه داد: حقانیت پیروان امام علی (ع) در دفاع از دین و ارزش های اسلامی باید برای نسل جدید بازگو شود زیرا آگاه‌سازی بیشتر در این زمینه، دشمنان را مایوس و ارزش‌های اسلام ناب را نیز چندین برابر می‌کند.

وی بیان کرد: دشمنانی نظیر آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره از راه‌های مختلف برای ضربه زدن به اسلام ناب تلاش می‌کنند که جهاد تبیین بهترین راه برای خنثی سازی مقاصد شوم آنها است.

به گزارش ایرنا، مراسم باشکوه دهه مبارک ولایت و امامت باحضور جمعی از مسئولان، مردم ولایتمدار خوزستان و شعرای اهل بیت(ع) عصمت و طهارت در شهرستان کارون برگزار شد.

نظر شما