شناسهٔ خبر: 67310638 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

رئیس اسبق موساد: نتانیاهو اصلا استراتژی ندارد

ایسنا

رئیس اسبق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در سخنانی از نخست‌وزیر این رژیم به شدت انتقاد کرد و گفت او هیچ استراتژی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «تامر باردو» رئیس اسبق موساد با انتقاد از رئیس کابینه تندرو تل‌آویو گفت: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، نه استراتژی دارد و نه چشم‌اندازی برای آینده، و تنها چیزی که برای او اهمیت دارد، باقی ماندن در قدرت است.

طبق گزارش سایت النشره، رئیس اسبق موساد خاطرنشان کرد: نتانیاهو ما را به سمت فاجعه می‌کشاند و پیروزی که از آن صحبت می‌کند به معنای از دست دادن سربازان بیشتر است.

وی تاکید کرد: مردم باید به خیابان‌ها بیایند و به نتانیاهو و کابینه‌اش بگویند که کنار بروند و ما را رها کنند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش رژیم اشغالگر، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

امروز جنگ جنایتکارانه در نوار غزه در حالی وارد دویست و شصتمین روز شده است که رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهدافش ناکام مانده و در شرایطی به سر می‌برد که نه تنها توان نابود کردن حماس را ندارد، بلکه قادر به آزاد کردن اسرای خود نیست و حملات مقاومت فلسطین نیز همچنان به قوت خود باقی است.

طولانی شدن جنگ و شکست کابینه نتانیاهو در دستیابی به اهداف و در راس آنها آزادی اسرای صهیونیست اختلافات داخلی میان صهیونیست‌ها را تشدید کرده است و مخالفان خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو هستند.

نظر شما