شناسهٔ خبر: 67301436 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حماس: ادعاهای نتانیاهو نمایش درماندگی است

مهر

جنبش حماس در واکنش به اظهارات وقیحانه نخست‌وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی درباره آمار نسل کشی غیرنظامیان در غزه واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی حماس به ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی که گفته است نسبت غیرنظامیان فلسطینی «کشته شده» با مبارزان فلسطینی «کشته شده» در غزه برابر است، واکنش تند نشان داد.

تارنمای فلسطین الیوم جمعه شب گزارش داد که جنبش مقاومت فلسطینی حماس در واکنش به اظهارات وقیحانه نتانیاهو در مصاحبه تلویزیونی درباره شمار برابر غیرنظامیان و نظامیان «کشته شده» در نوار غزه در بیانیه‌ای با دروغ محض خواندن این اظهارات سخیف اعلام کرد که نتانیاهو با این اظهارات سخیف به دنبال تمسخر افکار عمومی جامعه جهانی و ادامه رویکرد خود در خدعه نخ نمایی است تا سرپوشی برای جنایات و نسل کشی بی‌سابقه ارتش خود در تاریخ معاصر قرار دهد.

در این بیانیه آمده است که گزارش‌های روزانه وزارت بهداشت غزه و گزارش‌ها و آمارهای مستند و موثق طرف‌های حقوقی و بین‌المللی نشان می‌دهد که اکثریت شهدای جنگ علیه غزه غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان هستند که در بمباران‌های وحشیانه خانه‌هایشان، بیمارستان‌ها و مراکز اسکان آوارگان که دشمن مدعی امن بودن آن‌ها بود، در کمال خونسردی به شهادت رسیدند تا این جنایات تا ابد سند و شاهدی بر جنایات و وحشی‌گری صهیونیست‌ها باشد.

نظر شما