شناسهٔ خبر: 67310564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رفع ۳۹۷ مورد حادثه بخش آب در شهرستان صحنه

در دو ماهه نخست سال جاری ۱۲۸ مورد حوادث شهری و ۲۶۹ مورد حوادث روستایی در خطوط انتقال آب، شبکه اصلی و انشعابات شهرستان صحنه رفع شده است.

صاحب‌خبر -

رفع ۳۹۷ مورد حادثه بخش آب در شهرستان صحنه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، ‌مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمانشاه گفت: طی دو ماه نخست سال جاری جهت بهبود کیفیت تأمین آب شهروندان، ۱۰حلقه چاه روستایی و شهری در شهرستان صحنه تجهیز شده است.
داودی با اشاره به اینکه ۱۲ هزارو ۵۳۸ مورد کلرسنجی در شهر و روستا‌های شهرستان صحنه انجام شده، افزود: ۳۳۴مورد آزمایش آنالیز باکتری هم توسط نیرو‌های آبفا انجام شده است.
وی تصریح کرد: در دو ماهه نخست امسال ۵۸مورد انشعاب شهری و ۱۳ مورد انشعاب روستایی به مشترکان آبفا در شهرستان صحنه واگذار شده است.
داودی با اشاره به اینکه ۱۸ مورد انشعاب غیر مجاز هم کشف شده یاد آور شد: برای متخلفین پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده اند.
مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از چالش‌های زیست محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، شستشو و لایروبی ۶هزار و ۵۰۰متر از خطوط شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهرستان انجام شد.
شهرستان صحنه با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در پنجاه کیلومتری کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما