شناسهٔ خبر: 67310096 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازرسی از ۵۹ واحد صنفی در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازرسان این سازمان طی دو روز گذشته از ۵۹ واحد صنفی در شهر قزوین بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

جمشید خدایاری مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:  از ۵۹ واحد صنفی شامل نانوایی، مرغ فروشی، سوپرمارکت، فروشگاه‌ها و خواروبار فروشی‌ها بوده که طی چند اکیپ بازرسی بصورت صبح و بعداظهر و گشت مشترک بازرسان این سازمان با صمت و بسیج اصناف انجام شده است.

وی اظهار داشت: از این تعداد واحد‌های بازرسی شده نه واحد نانوایی به دلیل گرانفروشی، عدم رعایت ساعت کاری، عدم رعایت مسائل بهداشتی و کنجد پاشی، چهار واحد اغذیه فروشی به دلیل عدم نصب نرخنامه و دستورالعمل‌های بهداشتی و پنج سوپر مارکت و فروشگاه عرضه کننده شکر به دلیل گرانفروشی متخلف شناخته و به تغزیرات حکومتی معرفی شدند.

خدایاری یادآور شد: همچنین در روز جمعه، ۱۰ کیسه آرد یارانه‌ای از یک واحد نانوایی در شهر قزوین به دلیل عرضه خارج از شبکه کشف و ضبط و به تعزیرات معرفی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین طی بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان این سازمان، تعداد زیادی نوشیندی خارجی مضنون به قاچاق فاقد برچسب گمرک و اسناد مثبته گمرکی از یکی از واحد‌های خواربار فروشی در شهر قزوین شناسایی و ضبط و پرونده تخلفاتی جهت صدور رأی تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

خدایاری یادآور شد: بازرسان این سازمان بمنظور رفاه حال شهروندان و نظارت بر بازار، بطور منظم از واحد‌های صنفی شهر قزوین و حومه بازدید می‌کنند.

نظر شما