شناسهٔ خبر: 67309478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه در قزوین توقیف شد

قزوین - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف و توقیف ۱۰ کیسه آرد خارج از شبکه به وزن ۴۰۰ کیلوگرم در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

جمشید خدایاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرونده تخلف صنفی و متصدی نانوایی پس از صورتجلسه تنظیم و برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در ۴۸ ساعت گذشته از ۶۰ واحد عرضه کالاهای اساسی در استان قزوین بازدید کردند، ادامه داد: در این بازرسی‌ها ۱۸ واحد عرضه کالای اساسی به دلیل ارتکاب تخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند.

خدایاری تصریح کرد: ۹ واحد نانوایی به دلیل گرانفروشی، رعایت نکردن ساعت کاری، رعایت نشدن مسایل بهداشتی و کنجد پاشی، چهار واحد اغذیه فروشی به دلیل فقدان نرخنامه و دستورالعمل های بهداشتی و پنج واحد خواروبار و فروشگاه عرضه کننده شکر به دلیل گرانفروشی متخلف شناخته شدند.

این مسوول ادامه داد: دربازرسی های انجام شده توسط بازرسان این سازمان، تعداد زیادی نوشیدنی خارجی فاقد برچسب گمرک و اسناد مثبته گمرکی از واحدهای خواربار فروشی شهر قزوین کشف و ضبط شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان موضوعات مشاهده شده در عرضه کالاهای اساسی را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

نظر شما