شناسهٔ خبر: 67309848 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کتاب خاطرات شهید امیرعبداللهیان نقد می‌شود

کتاب «صبح شام» خاطرات شهید حسین امیرعبداللهیان، در سی‌و هشتمین نشست نقد و بررسی کتاب پایگاه بزرگسال کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران، نقد و بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،در آستانه اربعین شهدای خدمت، کتاب «صبح شام؛ روایتی از بحران سوریه، خاطرات حسین امیرعبداللهیان» از انتشارات سوره مهر با تدوین محمدحسین مصحفی روز یکشنبه ۳ تیرماه در سی‌وهشتمین نشست نقد و بررسی کتاب پایگاه بزرگسال کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران با حضور همسر شهید امیرعبداللهیان نقد و بررسی می‌شود.

در این نشست عباس خامه‌یار به عنوان منتقد اثر و سعید فخرزاده، نماینده گروه مؤلفین کتاب به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند روز یکشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰ به کتابخانه مرکزی پارک شهر به نشانی خیابان بهشت، ورودی شماره ۴ پارک، سالن جلسات کتابخانه مراجعه کنند.

گفتنی است، شهید حسین امیرعبداللهیان از اواسط دهه ۱۳۷۰ در مسئولیت‌های اجرایی به جمهوری اسلامی خدمت کرد و حدود سه دهه در وزارت امور خارجه مشغول به کار بود. در این مدت، حوادث کوچک و بزرگ بسیاری را به چشم دید و شاهد برخی از تغییر و تحولات مهم زمانه، از جمله جنگ در سوریه بود. کتاب «صبح شام» از این جنگ، از بحرانی که عمیق و گسترده شد و از اتفاقاتی که به مسیری بی‌بازگشت افتاد صحبت می‌کند. کتاب به قلم محمدمحسن مصحفی تدوین شده و انتشارات سوره مهر، کار چاپ و نشر آن را انجام داده است.

انتهای پیام/

نظر شما