شناسهٔ خبر: 67314331 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در آستانه اربعین شهدای خدمت و با حضور همسر شهید؛

نشست نقد و بررسي کتاب «صبح شام» برگزار مي‌شود

صاحب‌خبر -
نشست نقد و بررسي کتاب «صبح شام» برگزار مي‌شود
خبرگزاری آریا - کتاب «صبح شام» خاطرات شهید دکتر حسین امرعبداللهیان، در سی‌و هشتمین نشست نقد و بررسی کتاب پایگاه بزرگسال کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آریا اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، در آستانه اربعین شهدای خدمت، کتاب «صبح شام؛ روایتی از بحران سوریه، خاطرات دکتر حسین امیرعبداللهیان» از انتشارات سوره مهر با تدوین محمدحسین مصحفی روز یکشنبه 3 تیرماه در سی‌وهشتمین نشست نقد و بررسی کتاب پایگاه بزرگسال کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران با حضور همسر شهید امیرعبداللهیان نقد و بررسی می‌شود.
در این نشست عباس خامه‌یار به عنوان منتقد اثر و سعید فخرزاده، نماینده گروه مؤلفین کتاب به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند روز یکشنبه 3 تیرماه 1403 ساعت 17:30 به کتابخانه مرکزی پارک شهر به نشانی خیابان بهشت، ورودی شماره 4 پارک، سالن جلسات کتابخانه مراجعه کنند.
گفتنی است، شهید حسین امیرعبداللهیان از اواسط دهه 1370 در مسئولیت‌های اجرایی به جمهوری اسلامی خدمت کرد و حدود سه دهه در وزارت امور خارجه مشغول به کار بود. در این مدت، حوادث کوچک و بزرگ بسیاری را به چشم دید و شاهد برخی از تغییر و تحولات مهم زمانه، از جمله جنگ در سوریه بود. کتاب «صبح شام» از این جنگ، از بحرانی که عمیق و گسترده شد و از اتفاقاتی که به مسیری بی‌بازگشت افتاد صحبت می‌کند. کتاب به قلم محمدمحسن مصحفی تدوین شده و انتشارات سوره مهر، کار چاپ و نشر آن را انجام داده است.
خبرگزاری آریا

نظر شما