شناسهٔ خبر: 67308815 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اهدای 60 هزار نسخه قرآن به حجاج عراقی

وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان سعودی از اهدای 60 هزار نسخه قرآن کریم به حجاج عراقی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از سبق، وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان سعودی از اهدای 60 هزار نسخه قرآن کریم به حجاج عراقی خبر داد.

این نسخ قرآن کریم که از انتشارات مجمع ملک فهد ویژه چاپ و انتشار قرآن کریم است به حجاج عراقی اهدا می‌شود که از طریق گذرگاه مرزی عرعر واقع در شمال عربستان سعودی، این کشور را ترک می‌کنند.

زائران عراقی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خدمت به قرآن کریم و زائران بیت‌الله احرام از این اقدام وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان سعودی قدردانی کردند.

وزارت امور اسلامی عربستان سعودی پیش‌تر اعلام کرده بود که آمادگی‌ برای خدمت‌رسانی به زائران در حال خروج، به‌ویژه آن‌هایی که وارد مدینه می‌شوند و از طریق فرودگاه‌های این شهر، عربستان را ترک می‌کنند ادامه دارد.

به گفته این وزارت هماهنگی با مجمع ملک فهد برای چاپ قرآن کریم در مدینه موجب تخصیص بیش از ۹۰۰ هزار جلد قرآن به این منطقه شده است. این نسخه‌ها ذخیره و در مکان‌هایی در فرودگاه بین‌المللی محمد بن عبدالعزیز در مدینه و فرودگاه منطقه‌ای شاهزاده عبدالمحسن بن عبدالعزیز در ینبع توزیع و سالن‌های عزیمت در هر دو فرودگاه برای کمک به زائران آماده شده و به زائرانی که عربستان را ترک می‌کنند، اهدا می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما