شناسهٔ خبر: 67308331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فردا پایان مهلت معرفی نمایندگان نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذرأی

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی اعلام کرد: فردا آخرین مهلت معرفی نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی است.

صاحب‌خبر -

ستاد‌های انتخاباتی در چارچوب قانون و اخلاق از نامزد خود حمایت و به مشارکت بالا در انتخابات کمک کنند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در جلسه توجیهی روسای ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از معرفی نمایندگان نامزد‌ها در شعب تا پایان وقت اداری فردا خبر داد و گفت: ستاد‌ها نماینده خود را به فرمانداری‌ها معرفی کنند. 

فرماندار شهرستان بیرجند هم گفت: ستاد‌های انتخاباتی در چارچوب قانون و اخلاق از نامزد خود حمایت و به مشارکت بالا در انتخابات کمک کنند.

فاضلی فرد افزود: برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور  و همراه با انتخاب فردی اصلح مهمترین موضوع در این دوره است که باید در چارچوب قانون برای آن تلاش شود لذا ستاد‌های انتخاباتی باید انصاف و اخلاق را رعایت و برای بالابردن مشارکت مردم در انتخابات کمک کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان هم گفت: تقویت پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گره خورده است لذا باید همه این اصل را مد نظر داشته باشیم و با رعایت انصاف و طبق قانون به شور انتخاباتی کمک کنیم و از تهمت و تخریب دیگر نامزد‌ها بپرهیزیم. 

روسای ستاد‌های نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دیگر اعضا هم در این جلسه به بیان نظرات خود پرداختند.

نظر شما