شناسهٔ خبر: 67307929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

صندوق‌های سیار به مناطق سخت‌گذر دزفول ارسال می‌شوند

فرماندار ویژه دزفول گفت: ۲ شعبه اخذ رای و تمام عوامل برگزاری توسط بالگرد و یک شعبه نیز با قطار به مناطق سخت گذر دزفول اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علیرضا خردمند گفت: تمام اقدامات لازم از جمله تشکیل هیئت اجرایی، تعیین اعضا و محل شعب اخذ رای و تامین پشتیبانی‌های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه مسوولان ادامه راه رئیس جمهور شهید است، ادامه داد: تمام متولیان انتخابات در دزفول با تاسی از رئیس جمهور شهید، تلاش خود را بر برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و رقابتی و همچنین صیانت از آرا با تلاش شبانه روزی و جهادی معطوف کرده‌اند.

اخذ رای به صورت تعرفه‌های کاغذی است

فرماندار دزفول با بیان اینکه اخذ رای در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صورت تعرفه‌های کاغذی است، گفت: احراز هویت افراد با استفاده از شناسنامه یا کارت ملی و بهره گیری از دستگاه‌های احراز هویت انجام می‌شود.

خردمند با بیان اینکه محل شعبه‌های اخذ رای که مشکل وسیله خنک‌کننده داشتند، تغییر کرد، افزود: تعداد شعبه‌های اخذ رای سیار در این شهرستان باتوجه به گرمای هوا و به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: 2 شعبه اخذ رای و تمام عوامل برگزاری توسط بالگرد و یک شعبه نیز با قطار به مناطق سخت گذر دزفول اعزام می‌شوند.

وی با دعوت همه قشرهای جامعه به مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات علاوه بر ناامیدی دشمنان، پشتوانه محکمی برای رئیس جمهور آینده است.

فرماندار ویژه دزفول راه حل مشکلات کشور را تکیه بر توان داخلی دانست و گفت: بن بست شکنی رئیس جمهور شهید نشان داد که حل مسایل کشور با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی ممکن است و حل این مسایل نیازی به تکیه بر توان خارجی ندارد.

به گزارش تسنیم، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از پنجشنبه دهم خرداد آغاز شد و تا ساعت 18 روز دوشنبه 14 خرداد به پایان رسید. در مدت این پنج روز 80 نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند که در نهایت صلاحیت 6 نفر برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید شد.

براساس ماده 66 قانون انتخابات، فعالیت انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری به طور رسمی از تاریخ اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز می‌شود و تا 24 ساعت قبل از شروع اخذ رای یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه مورخ هفتم تیر 1403 پایان می‌یابد.

رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما