شناسهٔ خبر: 67307563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار:

شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور در سیستان و بلوچستان آماده است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در زمینه برگزاری انتخابات گفت: همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور در استان آماده است.

صاحب‌خبر -

 محمد کرمی در جلسه قرارگاه استانی جهاد تبیین با محوریت انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه انتخابات اظهار داشت: حضور گسترده و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات عامل سرافرازی در جهان است.
 
وی با تاکید بر عدم ایجادهیچ خللی در کار‌ها پس از شهادت شهید جمهور گفت: همه وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و مسئولان پای کار هستند و کار‌ها به دقت و با جدیت ادامه دارد.

وی گفت: برای تکریم مقام شامخ شهدای اردیبهشت باید با تلاش مضاعف و کار جهادی برنامه‌ها را پیش برد.

استاندار با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای اردیبهشت تصریح کرد: شهید جمهور عزیز با همدلی و با همه باور‌های عمیق دینی که داشت، شبانه روز تلاش می‌کرد تا مشکلات مردم را حل کند.

کرمی افزود: همه شاهد بودیم که این شهید بزرگوار پیگیری جدی تا حصول نتیجه کار‌ها و برنامه‌ها داشتند.

وی گفت: مسئولان باید با الگوپذیری از این شهید بزرگوار تلاش و کوشش برای رفع مشکلات کنند و در خدمت مردم باشند.

استاندار اذعان کرد: دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در پی کارشکنی بودند، اما با عنایت‌ها و هدایت‌های الهی مردم ما همیشه موفق بوده اند و این انقلاب در امتداد حرکت پیامبران و انبیای الهی حرکت کرده است.

کرمی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران به دنبال متوقف کردن حرکت و شرایط طبیعی انتخابات می‌باشند بنابراین با شیوه‌ها و روش‌های مختلف به خصوص در فضای مجازی و رسانه‌های جمعی خویش تلاش می‌کنند بر افکار عمومی تاثیر بگذارند.

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان در بحث برگزاری انتخابات امانت‌دار رای مردم هستند و وظیفه تشویق مردم برای حضور حداکثری و مشارکت با بصیرت را برعهده دارند.

 

نظر شما