شناسهٔ خبر: 67530763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

فرماندار کرمان: هیچ مشکل امنیتی در روند انتخابات نداشتیم

فاطمه افضلی

فرماندار کرمان گفت: تاکنون مشکل امنیتی در روند انتخابات نداشتیم و توسط نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه و بسیج پیش‎‌بینی‌های امنیتی انجام شده است.

صاحب‌خبر -

علی بابایی شامگاه ۱۵ تیرماه در نشست اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان ضمن قدردانی از همراهی ویژه از اعضای هیئت به ویژه مدیرکل آموزش و پرورش در امر برگزاری انتخابات اظهار کرد: ۶۵ درصد شعب اخذ رای شهرستان کرمان در مدارس بود و همکاران فرهنگی در کار اجرایی انتخابات تعامل داشتند.

وی با اشاره به افزایش مشارکت مردم شهرستان کرمان در انتخابات دور دوم نسبت به هفته گذشته افزود: تا ساعت ۲۳:۱۵ امشب میزان مشارکت در شهرستان ۵۴ بوده است.

فرماندار کرمان گفت: در شهرستان ۴۶۷ شعبه اخذ رای داریم که ۳۵۸ شعبه در شهر کرمان و ۲۰ مورد سیار بود و هدف این بود مشارکت حداکثری در شهرستان را داشته باشیم.

وی با اشاره به روند برگزاری انتخابات طبق زمان‌بندی در شهرستان کرمان اظهار کرد: تاکنون مشکل امنیتی در روند انتخابات نداشتیم و توسط نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه و بسیج پیش‎‌بینی‌های امنیتی انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: ۵۸۰ هزار نفر در شهرستان واجد شرایط رای دادن بودند و در زمینه تعرفه در شعب اخذ رای با مشکلی مواجه نشدیم.

وی ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه دستگاه قضائی اظهار کرد: کار شمارش آراء برخی صندوق‌های سیار با مجوز استاندار آغاز شده است.

انتهای پیام

نظر شما