شناسهٔ خبر: 67307352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس خبر داد:

‌توزیع گوشت گوساله طرح تنظیم بازار در فارس

زهرا عسگری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، از توزیع گوشت گرم گوساله وارداتی طرح تنظیم بازار در سطح این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجتبی دهقان‌پور امروز، ۲ تیرماه با اعلام این مطلب بیان کرد: توزیع این نوع گوشت از ۲۹ خرداد ماه در سطح شهر شیراز آغاز شده است.

وی افزود: قیمت فروش هر کیلوگرم گوشت گرم گوساله وارداتی ۲۹۹ هزار تومان تعیین شده و چند فروشگاه واقع در خیابان فلسطین به فروش این محصول اختصاص یافته است.

دهقان‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۰۰ تن گوشت گرم گوساله برای توزیع در فروشگاه‌های مذکور به استان فارس اختصاص یافته است، تصریح کرد: تعاونی‌های مصرف کارکنان و کارگران می توانند با ثبت درخواست در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نسبت به تهیه این نوع گوشت برای کارکنان خود اقدام کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس تصریح کرد: حجم قابل توجهی از واردات گوشت گرم توسط بخش خصوصی و تعدادی از وارد کنندگان از کشور برزیل انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تقویت زنجیره تولید از جمله اهداف واردات گوشت است، افزود: پیش‌بینی می‌شود با افزایش سیر صعودی واردات گوشت، بازار این محصول به ثبات رسیده و شاهد تثبیت و نزول قیمت‌ها باشیم.

دهقان‌پور اظهار کرد: ایجاد توازن بین میزان تولید و بازار مصرف از دیگر اهداف واردات گوشت قرمز است و با توجه به افزایش قیمت آن در ماه‌های گذشته واردات این کالا برای کمک به معیشت مردم در دستور وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، اضافه کرد: محدودیتی برای واردات گوشت گرم و منجمد وجود ندارد و بسته به میزان تقاضای مردم توزیع گوشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما