شناسهٔ خبر: 67306566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیش‌بینی ۷۲ شعبه اخذ رأی در تیران و کرون

اکبر مهدی‌زاده

فرماندار تیران و کرون گفت: ۷۲شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

علی محمدی کیا در گفت‌وگو با ایسنا به انجام فرآیندهای انتخابات پیش رو اشاره و اظهار کرد: ۷۲ شعبه اخذ رأی شامل ۶۷ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار برای این انتخابات در تیران و کرون پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بیش از ۲۰۰۰ نفر در قالب عوامل اجرایی، پشتیبانی و نظارت برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان همکاری می‌کنند.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه شرایط برای برگزاری این رویداد مهم فراهم است، تصریح کرد: مانور اجرای انتخابات چند روز پیش از روز موعود برای ارزیابی عوامل و شرایط برگزار خواهد شد.

به گفته محمدی کیا، تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف صورت گرفته و از تجارب انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته و انتخابات قبلی برای افزایش کیفت کار استفاده شده است.

وی اضافه کرد: تیران و کرون در انجام فرآیندهای الکترونیکی در انتخابات مجلس دوازدهم موفق به کسب رتبه برتر استانی شد و این تجربه برای این دوره از انتخابات استفاده می‌شود.

فرماندار تیران و کرون به مسئولیت متولیان برگزاری انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: راهبردهای چهارگانه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت بر ضرورت آماده‌سازی بسترهای تحقق راهبرهای برگزاری انتخابات مورد توجه است.

محمدی‌کیا ادامه داد: اجرای کامل قانون و عدم جانب‌داری از داوطلبان سرلوحه اقدامات مجریان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار دارد و تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت بالای مردم متمرکز است.

وی با اشاره به سیره رفتاری رئیس‌جمهور فقید کشورمان که تمام وجود خود را در راه خدمت خالصانه به ایران اسلامی قراردادِه بود، خاطرنشان کرد: ادای دین به این شهدا و تلاش بیشتر برای گره‌گشایی از امورات مردم ضرورت داشته و باید همه سهم خود را ایفا کنند.

به اعتقاد فرماندار تیران و کرون قهر و عقب‌نشینی برای مشارکت انتخابات اقدام صحیحی نبوده و این چنین رفتارهایی تنها فرصت‌سازی برای دشمن بوده و هیچ گره‌ای از کشور باز نخواهد کرد، چراکه تنها سهم بالای مشارکت پشتوانه‌ای برای رئیس‌جمهور منتخب برای رفع مشکلات کشور خواهد بود.

محمدی کیا یادآور شد: مردم تیران و کرون در انتخابات مجلس دوازدهم در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد مشارکت داشتند که این جریان مجدد در این دوره از انتخابات نیز تکرار خواهد شد و همچنین حماسه بزرگ دیگری با حضور ملت ایران خلق می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما