شناسهٔ خبر: 67392602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان پسماند رشت خبر داد

پاکسازی منهول‌های فاضلاب از برگ‌ها به دلیل بارش شدید باد و باران در رشت

مریم روشندل

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با بیان اینکه به دلیل بارش شدید باران و وزش باد، ریزش برگ‌ها را در شهر شاهد بودیم، گفت: ۶۶ نفر از نیروی این سازمان و شرکت‌های پیمانکار در حال پاکسازی درب منهول‌های سطح شهر برای رفع موانع آب‌گرفتگی هستند.

صاحب‌خبر -

علی مقصودی امروز هفتم تیرماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات سازمان‌ مدیریت پسماند شهرداری رشت، اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی دیروز جلسه هماهنگی در شهرداری و سپس در سازمان پسماند برای ایجاد هماهنگی لازم و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه از شب گذشته نیروهای سازمان و پیمانکاران برای انجام وظایف محوله در آماده باش هستند، افزود: ۶۶ نفر از نیروهای سازمان و پیمانکاران در فراخوان و آماده باش بودند و از ساعت‌های اولیه بارش شدید باران و وزش باد نسبت به رفع موانع آب‌گرفتگی اقدام کردند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گفت: با توجه به بارش شدید باران و وزش باد در ساعات اولیه شامگاه پنجشنبه ریزش برگ‌ها را در سطح شهر شاهد بودیم و در این راستا نیروهای تحت نظارت سازمان پسماند با ۱۰ دستگاه پمپ آب برای رفع آب‌گرفتگی در زیر پل‌ها و سطح شهر اقدام کردند و پاکسازی منهول‌ها از برگ‌ها نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط نیروهای سازمان بود.

مقصودی با بیان اینکه به دلیل حجم ریزش برگ‌ها و کاهش بارندگی تا ظهر امروز جمع‌آوری برگ‌ها از روی منهول‌ها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز و بروز مشکل با شماره ۱۳۷ شهرداری‌ رشت تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

نظر شما