شناسهٔ خبر: 67306202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کامیونت‌های ایسوزو حامل کالای قاچاق توقیف شدند

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق از ۲ دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو در یک عملیات پلیسی در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی بندرلنگه در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با جرایم اقتصادی روز گذشته با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه‌های رستاق، دهنو و چارک در اجرای ایست و بازرسی موقت در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی بیان کرد: رانندگان خودروها در حالی‌که توسط یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ اسکورت می‌شدند، بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با سرعت زیاد به مسیر خود ادامه داده و اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی هر سه خودرو متوقف و در بازرسی از کامیونت‌های باری ۳۴ دستگاه یخچال فریزر، ۳۰ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲ دستگاه کولرگازی ایستاده کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری سه نفر از عاملان قاچاق در این عملیات، ارزش مالی کالاهای کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

نظر شما