شناسهٔ خبر: 67306148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

افتتاح ۱۹ پروژه حوزه سلامت یزد در پویش یادگار ابراهیم

معاون آموزشی وزارت بهداشت از افتتاح همزمان ۱۹ پروژه حوزه سلامت در استان یزد همزمان با سایر پروژه‌ها به دستور دکتر مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، خبر داد و گفت: بیش از ۴۵ درصد از مراجعان در بخش سرپایی و بستری به استان یزد، غیربومی و از سایر استان‌ها هستند. معاون آموزشی وزارت بهداشت از افتتاح همزمان ۱۹ پروژه حوزه سلامت در استان یزد همزمان با سایر پروژه‌ها به دستور دکتر مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، خبر داد و گفت: بیش از ۴۵ درصد از مراجعان در بخش سرپایی و بستری به استان یزد، غیربومی و از سایر استان‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا،ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در ارتباط زنده تصویری از یزد با سرپرست ریاست جمهوری و وزیر بهداشت در آیین افتتاح ۶۷۸ پروژه حوزه سلامت یادگار ابراهیم در سراسر کشور، اظهار کرد: امروز مرکز رادیوتراپی، توموتراپی، آشیانه اورژانس هوایی در یزد و بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهرستان مهریز و چندین پروژه بهداشتی دیگر در این استان افتتاح شد.


وی افزود: ساخت بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهرستان مهریز از سال ۹۲ آغاز شده و با ظرفیت ۱۵۶ تخت و بخش‌های تخصصی مانند اتاق‌های عمل، مراقبت‌های ویژه و بخش‌های پذیرش گردشگران سلامت با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر استانی رییس جمهور شهید، ساخته و تکمیل شده است.


معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه بیش از ۴۵ درصد از مراجعان در بخش سرپایی و بستری به این استان غیربومی و از سایر استان‌ها هستند، گفت: در ابتدای دولت مردمی ۹ پروژه بزرگ درمانی در استان یزد با ظرفیت یک هزار تخت در حال ساخت بود که دو بیمارستان تا کنون تکمیل و افتتاح شده است.


به گفته باقری فرد، ۷ پروژه بزرگ درمانی استان یزد در حال حاضر با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت و ظرف ماه‌های آینده آماده افتتاح می‌شود.

وی از نقش ویژه و پررنگ خیرین در توسعه و تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در سراسر کشور و همچنین استان یزد، قدردانی کرد.


صبح امروز در مراسمی با حضور سرپرست ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، وزیر بهداشت و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت، ۶۷۸ پروژه حوزه سلامت سراسر کشور در قالب پویش یادگار ابراهیم به صورت همزمان و از طریق ارتباط زنده تصویری، افتتاح شد.

 انتهای پیام/ 

نظر شما