شناسهٔ خبر: 67306112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون دادستان خراسان رضوی:

نشر اکاذیب از جرایم غیرقابل گذشت در حوزه انتخابات است

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: نشر اکاذیب از جرایم غیرقابل گذشت در حوزه انتخابات است و برخورد قانونی با متخلفان خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری استان، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در حوزه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، بیشتر تمرکز کاندیداها روی تبلیغ و ارائه در فضای مجازی است.

وی اضافه کرد: در فضای مجازی مرزهای باریکی بین نقد و توهین، نشر اکاذیب و افترا وجود دارد که این موارد در جلساتی به مسئولان ستاد انتخاباتی کاندیداها توضیح داده شده است.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی ادامه داد: چنانچه این مرزهای باریک توسط ستادها رعایت نشود، پرونده تخلف تشکیل و رسیدگی خواهد شد.

وی بیان کرد: چنانچه از سوی نامزدها نیز تخلفی صورت گیرد، در مرکز استان خراسان رضوی پرونده تشکیل و برای رسیدگی به دادستانی کل ارسال خواهد شد.

بهشتی گفت: همه مخاطبان و کاربران از فضای مجازی می‌توانند برای معرفی نامزد موردنظر خود نهایت استفاده را ببرند و در این خصوص با رعایت حدومرزهای باریک، آزادی بیان وجود دارد.

به گزارش ایمنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هم‌زمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی خراسان‌رضوی برگزار خواهد شد.

نظر شما