شناسهٔ خبر: 67305647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه قیروکارزین:

تمام مظلومان دنیا نگاه و امیدشان به تصمیم گیری ما در انتخابات است

همایش بصیرتی انتخابات با حضور جمعی از پیشکسوتان و پایوران سپاه قیروکارزین به همراه خانواده آنان در حسینیه باب الحوائج (ع) شهر قیر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش بصیرتی انتخابات با حضور جمعی از پیشکسوتان و پایوران سپاه قیروکارزین به همراه خانواده آنان در حسینیه باب الحوائج (ع) شهر قیر برگزار شد.

سرهنگ محمدرسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین در این مراسم  اظهار داشت: امام علی (ع) در نهج البلاغه فرموده اند شاخص محور باشید و شخص محور نباشید. شاخص دین ما امامت و ولایت است و دعوا از رحلت پیامبر اکرم (ص) تا امروز و روز قیامت بر سر همین شاخص است. برخی بر شاخص امامت و ولایت توجه دارند و برخی توجه ندارند.

رضایی گفت: از لحظه ای که پیامیر خدا(ص)  بدستور خداوند متعال دست امام علی (ع) در غدیر بالا برد و ولی خدا را معرفی کرد تا قیامت یک عده ای با ولایت هستند و یک عده ای در مقابل امامت و ولایت هستند. لذا ستون خیمه دین و اعتقادات ما امامت و ولایت است و در این راستا امیرالمومنین (ع) می فرمایند با این شاخص حرکت کنید.

وی افزود: اگر با این شاخص حرکت نکیم راه را گم خواهیم کرد و دنبال اشخاص و جریانات و منافع دنیا باشیم یک جاهایی حق می رویم و یک جاهایی ناحق می رویم؛ اما اگر دنبال خدا باشیم و محور و شاخصی که امام علی (ع) معرفی کرده است به آن توحه کنیم راه را گم نخواهیم کرد.

رضایی ادامه داد: شاخص، امامت و ولایت است و به فرموده امام زمان (عج)  در زمان غیبت به فقیه جامع الشرایط باید رجوع کنیم. امروز همه فقهای جهان اسلام وحدت نظر دارند به اینکه فقیه جامع الشرایط در جایگاه امامت و ولایت امام خامنه ای است؛ و لذا در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و حتی امنیتی  گوش ما به شاخص امامت و ولایت باشد. اگر به توصیه ها، فرمایشات  و بیانات ایشان توجه کنیم چه در عرصه انتخابات و چه در عرصه  اعتقادات، مناسبت های ملی و مذهبی ، فرهنگی و در هر جایی به این شاخص توجه کنیم که دست ایشان در دست امام زمان (عج) می باشد و راه را گم نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه قیروکارزین اظهار داشت: شهید رئیسی با شهادتش نشان داد اگرکسی در مسیر خدمت به مردم ، با خدا و مردم صادق باشد خدواند این طوری او را عزیز می کند. عرصه انتخابات زود هنگام به خاطر شهادت سید الشهدای خدمت آغاز شده است و این روزها وظیفه و تکلیف من و شماست که برای تمام کسانی که با تمام وجود شان برای رضایت خدا احساس تکلیف کرده اند  اقدام کنیم.

وی افزود: تمام مظلومان دنیا نگاه و امیدشان به تصمیم گیری ما و ام القرای جهان اسلام، ایران اسلامی است. این نظام جمهوری اسلامی به فرموده شهید سلیمانی حرم است و اگر مدافع حرم باشیم همه حرم ها امن می ماند. و اگر این حرم نا امن باشد همه حرم ها نا امن خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: امروز دفاع از نظام اسلامی خواسته رهبر انقلاب اسلامی و همه کسانی که دل در گرو جبهه حق دارند. همه نگاهشان این است که یک حضور حماسی  در ۸ تیرماه خلق شود. اما جبهه دشمن به دنبال این است که انتخابات ریاست جمهوری پرشور برگزار نشود. جبهه حق دوست دارد  حضور حداکثری در انتخابات شکل بگیرد و همه زیر بیرق نظام اسلامی قرار بگیرند اما جبهه باطل دوست ندارد اتحاد، وحدت و حضور حماسی ملت ایران شکل بگیرد.

وی افزود: تکلیف و وظیفه ما این است که در جامعه، خانواده و در همه جا به دنبال حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری باشیم. بنا به فرموده امام (ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است. حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باعث تقویت، حفط و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد. در این راستا اگر بی تفاوت شدیم مثل کسانی هستیم  که نماز و قرآن می خواندند اما امام حسین (ع) را همراهی نکردند.

انتهای پیام/

نظر شما