شناسهٔ خبر: 67305584 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

بدرقه تاریخی مردم ایران از شهدای خدمت، دنیا را حیرت‌زده کرد/ این بدرقه حماسی، با حماسه سازی مردم ایران اسلامی در انتخابات، تکمیل خواهد شد

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: وظیفه ما به عنوان سربازان نظام اسلامی و ولایت، حضور همه جانبه در انتخابات و همچنین دعوت جامعه و مخاطبین برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است.

صاحب‌خبر -



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام «کریم سرافراز» جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در جشن عید غدیر که در سالن همایش‌های ۵ آذر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: از ویژگی‌های ممتاز و برجسته شهید سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی، می‌توان به ولایتمداری، اخلاص، سختکوشی، دقت تمام در انجام ماموریت‌ها و دلسوزی نسبت به شخصیت‌های نظام، اشاره کرد؛ همچنین احترام ویژه نسبت به پدر و مادر، ویژگی بارز و برجسته شهید سید مهدی موسوی بود.

وی با بیان اینکه بدرقه تاریخی مردم ایران از شهدای خدمت، دنیا را حیرت زده کرد، گفت: این بدرقه حماسی، با حماسه سازی مردم ایران اسلامی در انتخابات، تکمیل خواهد شد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: وظیفه ما به عنوان سربازان نظام اسلامی و ولایت، حضور همه جانبه در انتخابات و همچنین دعوت جامعه و مخاطبین برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است.

انتهای پیام/

نظر شما