شناسهٔ خبر: 67305525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی شاهرود:

انجام ۲ماموریت ویژه پلیسی در شاهرود/ «نان» بهانه‌ای برای سرقت بود

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از انجام دو ماموریت ویژه پلیسی طی ۲۴ ساعت گذشته در شاهرود خبر داد و گفت: دستگیری سارق به عنف و توقیف دو محموله قاچاق از جمله آن‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا شائینی صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی روز شنبه دو مأموریت ویژه پلیسی در این شهر به انجام رسید، ابراز داشت: در مهمترین این رویدادها سارق به عنف در شاهرود دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم ۴۰ ساله به بهانه تحویل نان با ایراد صدمه بدنی به مال باخته سرقت انجام داده بود، افزود: این فرد داری اعتیاد مواد مخدر کارگر نانوایی است و برای خانم مسن مقداری نان جلوی درب منزل برده بود.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه متهم با دیدن کیف پول وسوسه شده و با پاشیدن اسپری کیف پول را سرقت و متواری می‌شود، ابراز داشت: این سارق با هوشیاری مأموران پلیس طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش به دام افتاد.

شائینی بابیان اینکه دو محموله قاچاق از کامیون بنز عبوری محورهای مواصلاتی شاهرود کشف و ضبط شد، تصریح کرد: این محموله شامل ۵۸ هزار نخ سیگار خارجی و ۳۳۶ عطر خارجی فاقد مجوز گمرکی می‌شود.

وی ارزش محموله قاچاق کالا کشفی را پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم دستگیر و پرونده آن آن اداره تعزیرات حکومتی شاهرود معرفی شد.

نظر شما