شناسهٔ خبر: 67304853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار بوشهر:

فضای رقابتی خوبی بین ستادهای انتخاباتی در استان بوشهر وجود دارد

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هم اکنون در سطح استان بوشهر فضای رقابتی خوبی بین ستادهای انتخاباتی وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابله حمله دشمنان و سو نیت و بددلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: هم اکنون در سطح استان بوشهر فضای رقابتی خوبی بین ستادهای انتخاباتی وجود دارد و مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدها به ستاد انتخابات استان معرفی شده‌اند و ستادهای آنان در سطح استان فعال است.

وی عنوان کرد: نظارت بر فعالیت تبلیغاتی ستادها با دقت دنبال خواهد شد و حفظ بی طرفی دولت در انتخابات پیش رو یک ضرورت است.

پورات تاکید کرد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان مراقبت لازم در ساعات اداری داشته باشند و فعالیت انتخاباتی انجام ندهند و اگر قصد فعالت دارند مرخصی بگیرند.

تشکیل ۲۷ هیأت اجرایی در استان بوشهر

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: در حال حاضر مدیران در مساجد و نماز جمعه در راستای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت حضور فعال دارند.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان‌ها ستاد مشارکت و قرارگاه جهاد تبیین فعال شده و برگزاری همایش انتخاباتی توسط دستگاه‌های اجرایی در حال اجرا است.

پورات با اشاره به اینکه ۲۷ هیأت اجرایی در استان بوشهر تشکیل شده است بیان کرد: در استان بوشهر ۷۹۰ شعبه اخذ رأی آماده رأی گیری از مردم خواهند بود و هم اکنون در حال ثبت عوامل شعب در سامانه هستیم.

نظر شما