شناسهٔ خبر: 67304926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئولین ستاد انتخاباتی نامزدها در بوشهر معرفی شدند

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از افزایش شور انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون در سطح استان بوشهر فضای رقابتی خوبی بین ستادهای انتخاباتی وجود دارد و مسئولان ستاد نامزدهای ریاست جمهوری به ستاد انتخابات استان معرفی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت به موضوع اهمیت انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین ابزاری است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابله حمله دشمنان و سوء‌نیت و بددلی مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه دارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون در سطح استان بوشهر فضای رقابتی خوبی بین ستادهای انتخاباتی وجود دارد و مسئولین ستاد نامزدهاى انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات استان بوشهر معرفی شده‌اند و ستادهای آنان در سطح استان فعال است. نظارت بر فعالیت تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی استان با دقت دنبال خواهد شد و حفظ بی‌طرفی دولت در انتخابات پیش رو یک ضرورت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تأکید کرد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان مراقبت لازم در ساعات اداری داشته باشند و فعالیت انتخاباتی انجام ندهند و اگر قصد فعالیت دارند مرخصی بگیرند. در حال حاضر مدیران در مساجد و نماز جمعه در راستای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت حضور فعال دارند. در تمامی شهرستان‌ها ستاد مشارکت و قرارگاه جهاد تبیین فعال شده و برگزاری همایش انتخاباتی توسط دستگاه‌های اجرایی در حال اجرا است.

پورات با اشاره به اینکه 27 هیئت اجرایی در استان بوشهر تشکیل شده است خاطرنشان کرد: در استان بوشهر 790 شعبه آماده رأی‌گیری از مردم در شهرها و روستاها هستند و هم اکنون در حال ثبت عوامل شعب در سامانه هستیم.

انتهای پیام/190

نظر شما