شناسهٔ خبر: 67304695 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تمام مشخصات فنی سری گوشی های شیائومی ردمی K80 لو رفت

صاحب‌خبر -

مشخصات فنی سری ردمی K80 شیائومی از تجهیز آن به تراشه‌های پرچمدار کوالکام، باتری غول‌پیکر و دوربین قدرتمند خبر می‌دهند. پرچمداری جذاب در راه است!

سال گذشته، سری گوشی‌های ردمی K70 شیائومی عملکرد درخشانی داشته و به محصولاتی محبوب نزد کاربران تبدیل شدند. همین مساله، حساسیت‌های بسیاری را روی نسل بعدی آن‌ها، سری ردمی K80، ایجاد کرده و انتظارات را از آن بسیار بالاتر برده است. در عین حال طبق مشخصات فنی اخیر لو رفته از سری گوشی های شیائومی ردمی K80 به نظر می‌رسد این سری پرچمداران به‌خوبی پاسخگوی انتظارات خواهند بود!

این اخبار توسط وبسایت MyDrivers منتشر شده و در ادامه در بخش گوشی های موبایل گجت نیوز به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی احتمالی سری ردمی K80 شیائومی؛ قدرتمند و پرامکانات

بر اساس اطلاعات لو رفته از سری Redmi K80 شیائومی، این سری پرچمداران در دو نسخه مختلف روانه بازار خواهند شد که هر دو از تراشه‌های پرچمدار کوالکام بهره خواهند برد. یکی از این دو نسخه که احتمالا مدل استاندارد این پرچمدار خواهد بود به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده و مدل پرو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره خواهد برد.

گوشی میانرده شیائومی گوشی میانرده شیائومی

ردمی K80 همچنین از ترکیب آلومینیوم و شیشه در ساخت بهره برده و یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی در اختیار خواهد داشت. این باتری که ظرفیت آن نسبت به نسل قبل 10 درصد ارتقا پیدا کرده از شارژ سریع 120 واتی نیز بهره برده و هم‌تراز با بهترین گوشی های پرچمدار حال حاضر دنیا خواهد بود.

از سوی دیگر، صفحه نمایش با رزولوشن 2K و لایه جلوگیری از خستگی چشم نیز دیگر مشخصات لو رفته این گوشی هستند که ضمن ارائه تصاویری شفاف، در استفاده‌های طولانی‌مدت نیز باعث کاهش فشار وارد شده به چشم کاربر خواهند شد.

سری گوشی‌های سری K ردمی همواره به‌خاطر ارائه دوربین‌های بسیار باکیفیت و توانمند شناخته می‌شدند و بر اساس مشخصات فنی شیائومی ردمی K80 به نظر می‌رسد نسل جدید هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در حال حاضر تنها اطلاعات لو رفته از پرچمدار آینده ردمی خبر از حضور یک دوربین 50 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت ارائه بزرگنمایی سه برابری در این گوشی می‌دهند و از سایر دوربین‌های حاضر در آن خبری در دست نیست.

مشخصات ردمی K80 مشخصات ردمی K80

علاوه بر آن‌چه گفته شد، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش نیز دیگر قابلیت جذاب این گوشی خواهد بود؛ ضمن آن که همکاری شیائومی با بخش Squadra Corse لامبورگینی همچنان ادامه‌دار شده و انتظار می‌رود شاهد رونمایی از نسخه‌هایی خاص از ردمی K80، نظیر آنچه سال گذشته با Redmi K70 Pro Champion Edition دیدیم باشیم که بتوانند علاقمندان به محصولات لوکس را نیز به سمت پرچمدار جدید شیائومی بکشند.

در گجت نیوز بخوانید:
نکات مهمی که باید پیش از خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس بدانید گوشی ردمی توربو ۳ با فناوری کنترل بدون لمس و تراشه اسنپدراگون معرفی شد گوشی ردمی K60E با پردازنده مدیاتک و قیمت رقابتی به صحنه آمد

برچسب‌ها:

نظر شما