شناسهٔ خبر: 67026785 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مشخصات فنی شیائومی ردمی K80 پرو، قاتل چینی پرچمداران منتشر شد

صاحب‌خبر -

اطلاعات جذابی از مشخصات فنی شیائومی ردمی K80 پرو منتشر شده که نشان می‌دهند گوشی جدید شیائومی یک حریف خطرناک برای رقبا خواهد بود.

گوشی‌های ردمی در گذشته گوشی‌های میان‌رده‌ای محسوب می‌شدند، اما امسال با ظهور غولی به نام ردمی K70 Pro، باعث تولد قاتلان پرچمدار شیائومی شدند.

حال نسخه جدید این سری که با نام شیائومی ردمی K80 پرو شناخته می‌شود، با اطلاعات فنی خود گردوخاک به پا کرده که قرار است جانشین K70 Pro باشد. در تازه‌ترین اخبار تکنولوژی منتشر شده، مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی K80 پرو فاش شده تا توجهات همه به سمت این کمپانی چینی باشد. مشخصاتی که باعث می‌شوند این گوشی جدید شیائومی، حریف خطرناک و البته پرقدرتی برای برندهایی مثل سامسونگ و اپل باشد.

مشخصات فنی شیائومی ردمی K80 پرو

طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی جدید به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز خواهد شد تا در کنار صفحه‌نمایش 2K و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی حرفی برای گفتن باقی نگذارد. گوشی شیائومی ردمی K80 پرو گوشی شیائومی ردمی K80 پرو

همچنین در شایعات شبکه‌های اجتماعی به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک و همچنین دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری گوشی شیائومی ردمی K80 پرو نیز اشاره می‌شود که در صورت تحقق، می‌تواند پرش عظیمی نسبت به K70 Pro باشد. در دیگر گزارش‌ها نیز آمده که سری شیائومی 15 و وان پلاس 13 نیز به اسکنرهای اثر انگشت اولتراسونیک مجهز خواهند شد.

با در نظر گرفتن تمامی مشخصات فاش شده، می‌توان گفت گوشی ردمی کی ۸۰ پرو پرچمداری خواهد بود که با توجه به امکاناتش، باید منتظر افزایش قیمت قابل توجهی نیز نسبت به نسل قبل باشیم.

در گجت نیوز بخوانید:
پردازنده‌ پرادعا جدید اسنپدراگون قیمت گوشی های پرچمدار را گران می‌کند

برچسب‌ها:

نظر شما