شناسهٔ خبر: 67300172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پیام تبریک مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی فرارسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سید عبدالمجید اجتهادی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با صدور پیامی، آغاز هفته قوه قضاییه را به دست‌اندرکان امر قضا و دستگاه عدلیه کشور تبریک گفت.

متن پیام اجتهادی به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

اِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ اِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ

نام قوه قضاییه و دستگاه عدلیه با نام مبارک شهید عالی‌مقام حضرت آیت‌الله بهشتی (رضی‌الله عنه) به عنوان پایه‌گذار و معمار تشکیلات قضایی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همیشه همراه است و این افتخاری بسیار بزرگ برای فعالین و شاغلین در این رکن موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی به حساب می‌آید.

اندیشه‌های رفیع و بلند این شهید والامقام که در شکل‌گیری نهضت مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (قدس‌سره) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل و ممتاز داشت؛ در قوه قضاییه و معماری پایگاه استیفای حقوق ملت در قالب قوه قضاییه تبلور یافت که در پنج دهه اخیر، همچنان، پویا و تأثیر‌گذار است.

قوه قضاییه به عنوان یکی از پاسداران حریم جمهوری اسلامی و حامی همه مردم کشور، مروج کرامات انسانی و آزادی‌های مشروع آحاد جامعه و پاسبان آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران است.

امسال این هفته را در حالی پاس می‌داریم که شهید جمهور، حضرت آیت‌الله رئیسی (رضی الله عنه) که سال‌های پرشماری را برای تقویت دستگاه قضا و آرامش مردم در قوه قضاییه مصروف داشت، به عنوان شهید خدمت، نامش بر تارک جمهوری اسلامی در کنار شهید بهشتی عزیز، جاودانه شد.

در هفته قوه قضائیه با تبریک دهه ولایت و امامت و فرخنده عید سعید غدیرخم، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید رئیسی خستگی‌تاپذیر، این زمان را فرصتی مغتنم برای تجلیل و نفقد از تلاش‌های خالصانه قضات و کارکنان خدوم و متعهد قوه قضاییه و پاسداشت یاد و خاطره شهید بهشتی ودیگر شهیدان والامقام این حوزه خدمات‌رسانی به مردم میهن اسلامی می‌دانم.

قطعا موفقیت‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی که ریاست معظم قوه قضائیه از آن با عنوان انقلاب در تعیین تکلیف کالا‌ها توسط این سازمان یاد کرده است، مرهون تعامل، همراهی و همکاری نزدیک و صمیمانه قوه محترم قضائیه و با خادمان ملت در سازمان اموال تملیکی است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش و شهید عزیز آیت‌الله دکتر رئیسی؛ هفته قوه قضائیه را به تمام دست‌اندرکاران امر قضا تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و تأییدات الهی در مسیر عدالت محور و خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی را برای این عزیزان مسئلت می‌کنم.

سید عبدالمجید اجتهادی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

 

انتهای پیام/

نظر شما