شناسهٔ خبر: 67299198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه گنبدکاووس:

میراث حکمرانی انقلابگری شهیدجمهور با انتخاب اصلح ادامه پیدا می‌کند

حجت الاسلام محمود ترابی گفت: دولت سیزدهم شهیدجمهور میراث حکمرانی انقلابگری و تابع رهبری و خادم مردم بود که با انتخاب اصلح باید ادامه پیدا کند.

صاحب‌خبر -

میراث حکمرانی انقلابگری شهیدجمهور با انتخاب اصلح ادامه پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام محمود ترابی، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در جمع امروز گنبدکاووس در مصلی امام جعفرصادق(ع) اظهارکرد: برگزاری انتخابات این دوره از ریاست جمهوری با دوره قبل بسیار متفاوت بوده و می‌بایست راه شهیدجمهور به عنوان میراث حکمرانی انقلابگری، خادم مردم و تابع رهبری با انتخاب اصلح ادامه پیدا کند.

وی تصریح‌کرد: مردم ایران اسلامی، دولت سیزدهم شهیدجمهور را پسندیدند و هرگز اجازه نمی‌دهند افرادی مدیریت کشور را به دست بگیرند که مسیر اشتباه را پیش بگیرند.

امام‌جمعه گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: همه ما تکلیف داریم حضور و مشارکت حداکثری داشته باشیم و حضور در ستادهای انتخاباتی را یک عبادت تلقی کرده و برای  انتخاب یک فرد انقلابی و اصلح تلاش کنیم تا رئیس‌جمهور آینده در تراز و اقتدار نظام باشد.

وی با اشاره اتفاقات رخ داده در یمن ادامه داد: با این اتفاقات، حاکمیت دریایی آمریکا و اسرائیل در یمن پایان یافت و با شجاعت دریانوردان ایرانی، حاکمیت دریایی ایران در گذرگاه‌ها آغاز شده‌است.

ترابی ریشه مشکلات و مظلومیت مردم غزه را اشغالگری دانست و گفت: رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطین و مردم غزه را اشغال کرده و ریشه تمام مشکلات در همین اشغال سرزمین فلسطین است که به زودی نابود خواهدشد‌.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۷ هزار و ۴۰۰ نفر در غزه به شهادت رسیدند، بیان کرد: تاکنون ۳ هزار کودک در این سرزمین قطع‌عضو شدند و روشنفکران دنیا، غزه را پایتخت قطع‌عضو کودکان مظلوم نام نهاده و منطقه غزه را جهنم دنیا تعبیر کردند.

امام‌جمعه گنبدکاووس با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: شهید بهشتی یکی از شخصیت‌های متفاوت انقلاب اسلامی بود و فهم‌دینی، پیشرو بودن از زمان، مدیر فوق‌العاده و تشخیص دادن منافقین از ویژگی‌های شاخص وی در زمان حیاتش بود.
وی یادآورشد: امید داریم دستگاه قضایی متولی اهداف، فکر و شاخص‌های این شهید به ویژه در زیرمجموعه‌های وابسته به خود باشد و نظارت بیشتری بر آنها داشته باشد.
انتهای پیام/

نظر شما