شناسهٔ خبر: 67529339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

تنها راه رسیدن به توسعه، آگاهی رییس جمهور از مشکلات کشور است

فرانک پاکزاد

نماینده قوچان و فاروج تنها راه رسیدن به توسعه را آگاهی رئیس جمهور از مشکلات و عقب‌ماندگی‌های کشور دانست و گفت: از رئیس جمهور آینده می‌خواهم منطقه آزاد تجاری صنعتی مشترک قوچان را به مرحله عمل برساند چون تمام این‌ جوانان از ما اشتغال می‌خواهند. 

صاحب‌خبر -

علی آذری نماینده مردم در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر کدام از این بزرگواران که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند ما انتظار داریم راه و رسمی که رییس جمهور عزیزمان پیش گرفته بود را ادامه دهد.

 وی کرد: واقعه شهادت رئیس جمهور عزیزمان دل خیلی‌ها را به درد آورد، چراکه بعد از سال‌ها اتفاقات خوبی را برای قوچان و فاروج با کمک دولت رقم زدیم. 

وی افزود: مقرر بود شخص رئیس جمهور برای پروژه خط انتقال آب از محل سد تبارک به تصفیه خانه در قوچان حاضر شود، هم چنین بحث منطقه آزاد که دستور دادند و جوانان بسیاری برای این‌ موضوع به اشتغال امیدوار شدند که متاسفانه سانحه سقوط هلی‌کوپتر مانع از این امر شد. 

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر کدام از این بزرگواران که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند ما انتظار داریم راه و رسمی که رئیس جمهور عزیزمان پیش گرفته بود را ادامه دهد.

انتهای پیام

نظر شما