شناسهٔ خبر: 67298906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه موقت تاکستان؛

مشارکت در انتخابات، سد دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات دشمن است

حجت الاسلام سلطانی با بیان این نکته که مهمترین وسیله دفاع از کیان مملکت اسلامی حضور حداکثری در پای صندوق رای و انتخاب فرد اصلح است، گفت: کاندیداها اقتدار ملی را تضعیف نکنند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سلطانی امام جمعه موقت شهرستان تاکستان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری، خواستار مشارکت و حضور پررنگ آحاد جامعه در پای صندوق‌های رأی شد.

وی با بیان اینکه شش نامزد کاندیدای ریاست‌جمهوری مورد تأیید شورای نگهبان هستند تصریح کرد: مردم باید در میان این کاندیداها به کاندیدای اصلح رأی دهند.

امام جمعه موقت تاکستان استقلال، امنیت و آسایش کشور را مرهون رئیس جمهور باکفایت و کارآمد دانست و افزود: در این راستا ضرورت دارد مردم به رئیس جمهور شایسته و اصلح رأی دهند.

وی بیان کرد: مناظرات به خوبی نشان خواهد داد که چه کسی در شان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سلطانی تاکید کرد: شرکت در انتخابات واجب الهی، ملی و انقلابی است و نباید فردی در کشور نسبت به آن کوتاهی کند.

 وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان در مقابل ایران ایستاده و با تبلیغات در تلاش برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات است، بیان کرد: اگر به وظیفه خود عمل نکنیم به کشور صدمه زده‌ایم و راه نفوذ دشمن را به کشور باز کرده‌ایم.

امام جمعه موقت تاکستان با اشاره به اینکه مهمترین وسیله دفاع از کیان مملکت اسلامی حضور حداکثری در پای صندوق رای و انتخاب فرد اصلح است، اظهار کرد: کاندیداها دقت کنند که اقتدار ملی را تضعیف نکنند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه، وی ضمن قدردانی از خدمات مجموعه دستگاه قضا، کار این قوه را بسیار سخت دانست و بیان کرد: کارکنان دستگاه قضایی همواره جهت احقاق حقوق مردم تلاش نموده است و قوه قضائیه پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسوول برقراری عدالت در جامعه است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: این روز به‌عنوان روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی نامگذاری شده، چون مسئله تبلیغ دین و معارف به‌قدری مهم است که پیامبر اسلام(ص) در این راه تا پای جان پیش رفت.

امام جمعه موقت تاکستان در ادامه با اشاره به دهه امامت و ولایت، مطالبی در خصوص اهمیت مسئله مهم غدیر بیان کرد و ادامه داد: فرمان تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی از سوی امام (ره) امری حکیمانه بود که تاریخ اسلام گویای این واقعیت است، چراکه از صدر اسلام تاکنون تبلیغ و تلاش مبلغان دینی، نقش بسزایی در معرفی دین و اقبال مردم به آن داشته است.

وی با اشاره به جایگاه مبلغان دینی اظهار کرد: رسول اکرم سلام الله علیها میفرماید : اَللَّهُمَّ اِرْحَمْ خُلَفَائِی ـ ثَلاَثاً ـ قِیلَ یَا رَسُولَ اَللَّهِ وَ مَنْ خُلَفَاؤُکَ؟ قَالَ اَلَّذِینَ یُبَلِّغُونَ حَدِیثِی وَ سُنَّتِی ثُمَّ یُعَلِّمُونَهَا أُمَّتِی؛ پیامبر این دعا را سه‌بار تکرار فرمود: خدایا! جانشینان مرا مشمول رحمت خویش قرار بده. پرسیدند: اى پیامبرخدا، جانشینان شما چه کسانى هستند؟ فرمود: همان کسانى که حدیث و سنت مرا به مردم مى‌رسانند و به امت من تعلیم مى‌دهند.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما