شناسهٔ خبر: 67298678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نکونام به استقلال بازگشت

تهران- ایرنا- احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال امروز (جمعه) به همراه جواد نکونام در محل آکادمی آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و بنا بر اعلام باشگاه استقلال، تیم فوتبال امید استقلال امروز (جمعه) در یک بازی دوستانه مقابل اکباتان قرار گرفت.

این مسابقه دوستانه چند میهمان ویژه داشت، احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، جمعی از مدیران باشگاه به همراه جواد نکونام سرمربی و اعضای کادر فنی بزرگسالان از نزدیک شاهد این بازی دوستانه بودند.

عصر امروز احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، جمعی از مدیران باشگاه به همراه جواد نکونام سرمربی و اعضای کادر فنی بزرگسالان از نزدیک شاهد دیدار تدارکاتی تیم امید استقلال برابر اکباتان بودند.

در این دیدار که محمدحسین ضیایی مدیر آکادمی استقلال حضور داشت، گفت‌وگویی با جواد نکونام در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های پایه و وضعیت بازیکنان مدنظر برای حضور در تمرینات بزرگسالان داشتند.

در پایان شهریاری قول مساعد برای رسیدگی بیشتر به آکادمی باشگاه از لحاظ سخت افزاری را داد و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نه چندان دور تیم بزرگسالان باشگاه با حضور بازیکنان امید وجوانان تشکیل شود.

نظر شما