شناسهٔ خبر: 67298228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با انتشار تصویری در کنار نماینده هلدینگ

پایان سکوت باشگاه: سرمربی استقلال، جواد نکونام!

باشگاه استقلال با انتشار تصویری از نکونام در کنار احمد شهریاری، پالس بزرگی برای ماندن سرمربی آبی‌ها داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از چندین روز سکوت و بی‌خبری از باشگاه استقلال و بی‌توجهی مدیران و رسانه رسمی آبی‌ها درخصوص آماج شایعات و خبرهای ضد و نقیض درخصوص آینده کاری جواد نکونام، سرانجام با انتشار تصویری از سرمربی این تیم در کنار نماینده هلدینگ، پالس بزرگی برای ماندن نکونام در استقلال داده شد.

پس از پایان لیگ برتر که 20 روز از آن می گذرد، اخبار و شایعات فراوانی درخصوص آینده جواد نکونام در رسانه‌های رسمی و غیررسمی منتشر شد. برخی‌ها از پایان همکاری استقلال با وی صحبت کرده و برخی نیز مدعی بودند که او در فصل بعد نیز به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

2046187

در این میان نیز اخباری درخصوص نداشتن برخی مجوزها توسط نکونام برای فعالیت به گوش می‌رسید ولی در نهایت و در میان انتشار کوهی از اخبار گوناگون پیرامون سرمربی آبی‌ها، رسانه رسمی باشگاه با انتشار تصویری از جواد نکونام در کنار نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه، یعنی احمد شهریاری، به نوعی خبر از بقای سرمربی آبی‌ها داد.

احمد شهریاری که از زمان واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس به عنوان نماینده این شرکت در باشگاه مستقر شده و امور مدیریتی را پیش می‌برد، امروز به همراه نکونام راهی آکادمی باشگاه شد تا این یک پالس مثبت بزرگ در برابر تمامی شایعات باشد و بدین صورت خبر بقای نکونام را به صورت غیرمستقیم به گوش هواداران برساند.

در متن اطلاعیه استقلال آمده است:

عصر امروز احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، جمعی از مدیران باشگاه به همراه جواد نکونام سرمربی و اعضای کادر فنی بزرگسالان از نزدیک شاهد دیدار تدارکاتی تیم امید استقلال برابر اکباتان بودند.

در این دیدار که محمد حسین ضیایی مدیر آکادمی استقلال حضور داشت، ایشان گفت‌وگویی با جواد نکونام در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های پایه و وضعیت بازیکنان مدنظر برای حضور در تمرینات بزرگسالان داشتند.

در پایان شهریاری قول مساعد برای رسیدگی بیشتر به آکادمی باشگاه از لحاظ سخت افزاری را داد و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نه چندان دور تیم بزرگسالان باشگاه با حضور بازیکنان امید و‌جوانان تشکیل شود.

نظر شما