شناسهٔ خبر: 67298468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حمایت بی شرمانه کانادا از قتل عام مردم غزه؛

تروریستی معرفی کردن سپاه؛ انحراف افکار عمومی جهان از جنایات اسرائیل است

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با انتشار پیامی، اقدام دولت کانادا در اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد تروریستی، ضمن محکوم کردن این اقدام خصمانه سیاستمداران کانادا، این اقدام را تلاش برای منحرف کردن اذهان عمومی جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران استان تهران، اکبر حیدریان مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با انتشار پیامی اعلام کرد: اقدام سیاسی دولت کانادا در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های به اصطلاح «تروریستی»  مغایر با قوانین بین‌المللی و نشانه دورویی و فریب کاری بسیاری از حامیان و حافظان نظام ظالمانه حاکم بر جهان کنونی است.

در ادامه این پیام آمده است: دولت های سرسپرده آنچه را به نفع خود و همپیمانان آنها است در بوق و کرنا می کنند و بر آنچه که به زیان منافع غیر مشروع آنهاست سرپوش می گذارند. اگر دولت کانادا جنایات بسیاری از ارتش‌های جهان، از جمله جنایات ارتش اسرائیل در فلسطین اشغالی و غزه، جنایات ارتش آمریکا در هیروشیما، ویتنام، عراق و افغانستان، ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فرمانده  ارشد ایرانی در خاک عراق را محکوم کرده بود، امروز می‌توانستیم نمایش سیاسی آن دولت را اندکی باور کنیم.

حیدریان خاطرنشان کرد: خانه ایثارگران استان تهران ضمن محکوم کردن این اقدام وقیحانه دولت کانادا از مسئولان نظام می‌خواهد با پاسخی قاطع به این اقدام، اجازه ندهند که قدرت‌های بیگانه در جهت منافع خودشان ارزش و اعتبار ملت بزرگ ایران و دستاوردهای نظامی و دفاعی کشورمان را قربانی منافع غیر انسانی خود کنند..

 

 

نظر شما