شناسهٔ خبر: 67298425 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رئیس نمایندگی المصطفی در سنگال:

پیگیر تقویت روحیه مشارکت میان طلاب هستیم + عکس

رئیس نمایندگی منطقه‌ای المصطفی در سنگال گفت: با برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی به دنبال تقویت و تثبیت آموزش، ایجاد و تقویت نشاط و روحیه مشارکت در میان طلاب و فضلای منطقه هستیم.

صاحب‌خبر -

حسین اسدی، رئیس نمایندگی منطقه‌ای جامعه المصطفی العالمیه در سنگال

به گزارش خبرنگار ایکنا، حسین اسدی، رئیس نمایندگی منطقه‌ای جامعه المصطفی امروز جمعه یکم تیرماه در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی طلاب سنگال که به اهتمام انجمن فرهنگی دانش‌پژوهان المصطفی در ساختمان شماره دو نمایندگی برگزار شد، در سخنانی اظهارکرد: در این دوره طلاب شرکت‌کننده در بخش علمی مسابقات در رشته‌های علوم قرآن و تفسیر، ادبیات عرب، تاریخ اسلام، فقه، مقاله‌نویسی و در بخش فرهنگی در رشته‌های حفظ قرآن، مشاعره و خطابه، اطلاعات عمومی فرهنگی دینی و روزنامه دیواری در دو قالب فردی و گروهی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی به اهداف برگزاری این مسابقات پرداخت و افزود: تقویت و تثبیت آموزش، ایجاد و تقویت نشاط و روحیه مشارکت، تمرین کار گروهی و رقابت دوستانه و معنوی از ویژگی‌های مسابقات مفرح برای طلاب است.

اسدی در ادامه بر لزوم مشارکت فعال طلاب در ساحت‌های مختلف از جمله ایده‌پردازی و مشورت‌دهی به مدیران و معاونت‌های جامعه و فرایند‌های اجرایی به ویژه در حوزه فرهنگی اداره جامعه تاکید کرد.

در ادامه این مراسم، «مرتضی سیسه» نماینده طلاب، «جبریل سیس» و «احلام یونس» از اساتید همکار المصطفی به سخنرانی پرداختند.

در انتهای مراسم نیز هدایایی به برگزیدگان مسابقات اهدا شد.

گفتنی است، نمایندگان طلاب سنگالی با اهدای لوح سپاس از همراهی و تلاش‌های رئیس نمایندگی و همکاران وی در رشد و بالندگی نمایندگی سنگال قدردانی کردند.

حسین اسدی، رئیس نمایندگی منطقه‌ای جامعه المصطفی العالمیه در سنگالبا برگزاری مسابقات به دنبال تقویت روحیه مشارکت میان طلاب هستیمبا برگزاری مسابقات به دنبال تقویت روحیه مشارکت میان طلاب هستیم

انتهای پیام

نظر شما